Endre Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 0304SPCW de pleier å klokke grusomt bra. OG det kan stemme med standard spenningen din også. Er du helt sikker på et det er en 2400KVT3C? da er det i så fall en 1.4v cpu. Sjekket nettopp, det var koden jeg skrev opp ihvertfall. Denne fant jeg på cpudatabase med samme steppingen, som var klokket høyest: Speed: 2532 Volts: 1,85 Code: AXDA2400DKV3C Mobo: Asus A7N8X Dx Heatsink/cooling: ThermalRight SLK-800 w/ ThermalTake SmartFan II Burde vel komme minst så høyt jeg også da. Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 0304SPCW de pleier å klokke grusomt bra. OG det kan stemme med standard spenningen din også. Er du helt sikker på et det er en 2400KVT3C? da er det i så fall en 1.4v cpu. Sjekket nettopp, det var koden jeg skrev opp ihvertfall. Denne fant jeg på cpudatabase med samme steppingen, som var klokket høyest: Speed: 2532 Volts: 1,85 Code: AXDA2400DKV3C Mobo: Asus A7N8X Dx Heatsink/cooling: ThermalRight SLK-800 w/ ThermalTake SmartFan II Burde vel komme minst så høyt jeg også da. Det er jo en DKV3C .. og det er noe helt annet enn en DVT3C.. blei litt forvirret her nå.. hva har du? har du en V eller en K cpu ? alså 1.4v eller 1.65 ? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det er jo en DKV3C .. og det er noe helt annet enn en DVT3C.. blei litt forvirret her nå.. hva har du? har du en V eller en K cpu ? alså 1.4v eller 1.65 ? KV3C er visst det jeg har skrevet ned. Den der var visst en DKV3C ja. Lenke til kommentar
formann Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Det er jo en DKV3C .. og det er noe helt annet enn en DVT3C.. blei litt forvirret her nå.. hva har du? har du en V eller en K cpu ? alså 1.4v eller 1.65 ? KV3C er visst det jeg har skrevet ned. Den der var visst en DKV3C ja. Det er nok en DKV3C .. men uansett så har du en CPU som mest sannsynlig klokker veldig bra med lav vcore.. kjør på litt da.. og gi oss tilbakemelding Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Finnes det ikke noe som heter bare KV3C, bare DKV3C? Har jeg skrevet feil? Men som sagt - jeg må ha bedre kjøling! Har ingen kabinettvifter heller, så det blir ganske varmt. Har av sideplata da, det hjelper noe. Det står mellom Thermalright SLK900 (men da må jeg visstnok bøye noen kondensatorer for å få plass), SLK800 eller Swiftech MCX462PLUS. Hva er å anbefale? Edit: D'en står for "package type" ja. Har bare sett feil. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 .. kjør på litt da.. og gi oss tilbakemelding Kjørte på med 1,85 volt, men det ble ikke skikkelig stabilt over 2,35ghz. Ikke veldig mye, men greit nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå