Scotty Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei, Har omkring 100 DVD filmer jeg har planer om å bli kvitt før det er for sent. Alle filmene er veldig kjente titler. Alle filmene er som nye, noen har også forseglingen på. Hvilken pris kan jeg se for meg å få for dette? Scott Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kanskje rundt 20-30 kr pr stk? Færre og færre kjøper jo DVDer nå.. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kanskje rundt 20-30 kr pr stk? Færre og færre kjøper jo DVDer nå.. Tror nok det er et fornuftig anslag. Det kommer nok litt an på om du vil selge alt som en pakke, eller hver enkelt tittel for seg. Du får nok mindre pr. film hvis du selger alle som en pakke, men mye mindre arbeid og du blir kvitt alle. Jeg er en av få som fortsatt kjøper DVD. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg solgte nettopp en pakke på 33 DVDer til 650,- så er egentlig ikke rare greiene man får for filmene. Riktignok var det en haug med drittfilmer jeg solgte Verdien av å ha filmene i hylla blir nesten større for min del, hvertfall de gode filmene. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Synes ogå 20 - 30 kroner høres riktig ut. Da tenker jeg på som en pakke med alle 100 for omtrent 3000 kroner. Selv er jeg også en av de som fortsatt kjøper DVDer. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Som det nevnes; prøv å selge alt under ett, eller del til nød opp i 3-4 pakker med 20-30 i hver. Det er bedre å få kanskje 2500 med en gang for alt istedet for å spre salgene utover (med mye ekstra bry i forbindelse med hvert salg) for å få noen få hundrelapper ekstra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå