Varmo Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Synes laget var bra, selv om det hadde vært gøy å se bla. Pacheco og Kelly prøve seg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Laget virket greit det, eneste var at jeg hadde ønsket å se Babel fra start men atter den gang. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nei fysj. Vi har faktisk en MYE viktigere kamp mot Shitty om tre dager. Hele benken skulle vært i startoppstillingen, minst. Kelly er ikke engang med. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Edit: stor sannsynlighet at jeg swipper innom Three Lions iløpet av 2.omgang, så bare PM meg om noen flere skal ditt. Tenkte jeg skulle se den på St. Ream. Blir nok fullt der. Sug pikk, ser heller OL. Hva slags holdning er det? Vil du heller se Norge bli lekt med av USA enn å følge laget ditt? Jeg synes faktisk det hadde vært greit å klart EL. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Norge leker seg i skiskyting atm. Eneste interessante med denne kampen er talenter. Lucasgullgutten til Rafa blir hvilt for å spille mot city, pacheco og kelly får ikke nødvendig utvikling. På toppen av kransekaka får vi nok skade på Gerrard og Reina i en ubetydelig kamp. Rafa er en feig fitte, og at jeg er den eneste som står for det her får bare være. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Er ikke enig i at det er en ubetydelig kamp da. Selv om jeg også vil at City-kampen skal prioriteres mer. Uansett, er det Liverpool-kamp så er det alltid interessant. Og hvem vet, kanskje vi leder 4-0 til pause slik at vi bare kan slenge inn alle de håpefulle i andre. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Lenge siden jeg har vært så skuffet over en startoppstilling . Pacheco skulle så definetivt startet og Aquilani skulle spilt som hengende spiss, ellers skulle vi ha stilt med Kyrgiakos og Babel, gjerne Kelly også. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg vil ha Kelly Hvem sender kampen btw? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Jeg vil ha Kelly Hvem sender kampen btw? TV2Sport. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Da blir det hockey... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Rafa er en feig fitte, og at jeg er den eneste som står for det her får bare være. Hmm. Tar hvilken som helst kamp med PL-lag foran OL eller vintersport generelt. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 0-0, og meget defensivt fra Unirea. De satser ganske sterkt på et poeng... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Nå kommer Pacheco. We want some magic. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Der kom Pacheco inn . Burde vært byttet inn kvarteret tidligere da, men bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 YEAAHHHH! Babel --> Pacheco --> N'Gog = Goal. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Deilig at vi fikk målet og vant. Babel var veldig frisk, og herlig med assist fra Pacheco. Synes vi hadde en del gode tendenser offensivt i dag, men fortsatt mye å bygge på Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Håper Babel og Pacheco får mer tillit av Rafa og at de kan starte en kamp de nærmeste ukene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Deilig at vi fikk målet og vant. Babel var veldig frisk, og herlig med assist fra Pacheco. Synes vi hadde en del gode tendenser offensivt i dag, men fortsatt mye å bygge på Ja, delvis. Synes det er en god del ting som burde stemme bedre offensivt. Tempo, treffsikkerhet, og så sliter vi med den avgjørende sistepasningen som åpner forsvaret (eller hele laget som tilfellet ville vært mot Unirea). Liker å tro at laget er på riktig vei i det minste. Babel skapte så utrolig mye mer enn Riera de minuttene han fikk på banen. Likevel så starter han nok ikke mot City. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Rimelig sikker på at N'Gog starter også, men han har en vane å nette i slike kamper. Og nok en gang hadde Danielzu rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå