Varmo Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) 18.02.10 Liverpool - Unirea Urziceni Kampstart: 21.05 (GMT +1) TV 2 Sport Dommer: Liverpool er som kjent ute av Champions League, men har kommet inn i Europa League sluttspillet. Slik det har utviklet seg er dette sesongens beste mulighet for å hente hjem sølvtøy, og de røde ventes å kjempe for å kunne løfte pokalen i mai. Liverpool forventes å starte med et lag bestående av både etablerte spillere og talenter. På skadefronten er Benayoun, Torres og Johnson uaktuelle, selv om de to sistnevnte så smått er tilbake i trening. Mulig startoppstilling - Liverpool: ----Reina---- Kelly-Carragher-Agger-Insua ---Gerrard--Aquilani--- Kuyt--Pacheco--Babel ----N'Gog---- Mulig startoppstilling - Unirea Urziceni : ----Arlauskis---- Maftei-Mehmedovic-Galamaz-Apostol Vilana-Brandan-Bordeanu-Bilasco ---Frunza--Varga--- Endret 17. februar 2010 av Termo Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ser absolutt INGEN grunn til å ikke la Kuyt få spille spiss imorgen også han spiller meget bra for tiden. Kykliakos er vel ikke utestengt under EL og? Håper vi har ambisjoner om å vinne denne turneringen og ikke la det bli matching for reservelaget! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Irriterer meg at jeg jobber når kampen spilles. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kyrre kan spille ja. Tror vi stiller med Masche i morgen Termo, ellers håper jeg på å se Kelly og Pacheco. Jeg skal se kampen med PILS Cant W8. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ser gjerne dette: Reina Kelly-KongKyrre(haha, merkelig å skrive det)-Skrtel-Aurelio Gerrard-Masche Amoo/Eccleston-Pacheco-Riera Babel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hadde sett at Rafa hadde brukt Babel i denne kampen ja, slik at han kan komme i kampform. Amoo hadde vært sweet. Rimelig sikker på at N'Gog starter også, men han har en vane å nette i slike kamper. Edit: stor sannsynlighet at jeg swipper innom Three Lions iløpet av 2.omgang, så bare PM meg om noen flere skal ditt. Endret 18. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Laget jeg tror stiller: Cavalieri Kelly-Carra-Kyrre-Insua Degen-Masche-Gerrard-Riera Aquilani Pacheco Tar Høyde for at Carra kan bli høyre om Kelly ikke er helt klar, da er det i såfall inn med Skrtel på midstopper. Litt usikker på midtbanen, men regner med Masche starter så kommer Spearing inn etterhvert om vi får god kontroll. Tviler på vi ser Plessis, da han er på vei ut av klubben. For å si det sånn smågal, Eccelston er forsatt utlånt. Var vell faktisk du som minnet meg på det når jeg var på fylla? Endret 18. februar 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Ferdig på jobb 21.30 så får vel med meg fra 40spilte minutter og utover. Åja, du edited ja, da gjorde jeg å det. Endret 18. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Får håpe du får med det beste da, hadde vert herlig med en skikkelig knus kamp, men det tror jeg ikke skjer. Var ikke slik at jeg angret meg, men det var så uralistisk, dog er du hjertelig vellkommen Så ikke før etterpå at du skrev 2 omgangen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) OM liverpool vinner mot Unirea så møter vi enten Lille eller Fenebahce. Just so we know lizm. Endret 18. februar 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) For å si det sånn smågal, Eccelston er forsatt utlånt. Var vell faktisk du som minnet meg på det når jeg var på fylla? Haha, stemmer vel det. :!: vel.. Amoo-time! e: Tviler på Urinea er et dårlig lag, vil nok parkere bussen foran mål og kontre. Vi stanger nok som vi alltid gjør, men taper til slutt 1-0.. Endret 18. februar 2010 av Smågal Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Laget jeg vil se: Cavalieri Kelly - Skrtel - Kyrre - Aurelio Maxi - Mascherano - Aquilani - Riera Pacheco Babel Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Håper på dette laget: Cavalieri Kelly - Kyrgiakos - Skrtel - Aurelio Mascherano - Gerrard Pacheco - Aquilani - Riera Babel Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Maxi kan ikke spille tror jeg. Rent personlig tror jeg Pacheco og Goggen er bedre enn Pacheco og Babel. Dog må Babel få spille litt da det ikke ser ut som Rafa vil selge ham. Men da må han jo også bevise litt, virker som han er nærmere god form nå da. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Pacheco fra start, blir ikke større enn det Alle kamper med Liverpool er store Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Sikkert mer spennende kampen i kveld enn kampene mot united. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 For å være helt ærlig så var jeg litt seriøs også. Torsdag kveld har vanligvis ikke en stor stor klubb som spiller i Europa, så jeg er glad jeg har en "spennende" kamp å se på. Håpe på bortemål er jo gøy det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Selv Liverpool feier over et dette laget. Urin... 4-0 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Reina, Carragher, Skrtel, Agger, Aurelio, Mascherano, Gerrard, Kuyt, Aquilani, Riera, Ngog Res: Cavalieri, Kyrgiakos, Babel, Lucas, Insua, Degen, Pacheco Sug pikk, ser heller OL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå