Monna Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Får denne advarselen fra AVG når jeg skal inn på piratebay.org. Noen andre som har fått den? Den er kommet i dag, har ikke hatt den tidligere.... Danger: AVG Search-Shield has detected active threats on this page and has blocked access for your protection. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 sefølgelig blir jo litt og ta i.. men på TBP så er jo ikke alt materiale trygt så skjønner hvorfor de har gjort det Les her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204325 Lenke til kommentar
Monna Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Så ved å deaktivere LinkScanner vil denne meldinga forsvinne? Vil dette ha andre konsekvenser for meg, tenker på om jeg da blir mer utsatt for virus? Eller skal jeg bare slå den av når jeg benytter meg av piratebay, og deretter aktivere den igjen? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Linkscanner (uten at jeg vet 100% hva den gjør.. tipper ved hjelp av navnet) Scanner alle linkene du får opp (eller klikker på) og ser om de er farlige/de har en liste innebygget over hvilken sider som KAN være farlige.. Nei det burde ikke gjøre noe for din beskyttelse generelt.. men bruker du google og klikker på mange "ukjente" linker så kansje du burde bruke det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå