Lami Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hei! Jeg trenger hjelp til å velge mellom S1 og R1 matte for VG2. Jeg lurer på om R1 blir for vanskelig. Jeg har T matte nå. Det blir kanskje litt dumt å velge S, har hørt at det er ganske likt T? Er alt prikk likt? Er R1 matte mye vanskeligere enn T? Vet det er litt nye ting, men ikke så mye.. (?) Dette som er likt fra T, kommer det til å bli vanskeligere nivå på R1? Jeg bruker mye tid på matten hjemme, og gjør alle oppgavene, skjønner det meste til slutt, men på prøvene går det ikke så bra (1T). (Synes T kan være litt hardt til tider..) Så, jeg er ganske usikker på om jeg skal velge S1 eller R1. (Har ikke tenkt å ha matte 3. året.) Takk. Endret 17. februar 2010 av Lami Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg mener det er slik at velger du R1 i andre og så avslutter med matte så er det likeverdig med S2? Men jeg valgte R1 i VG2 og det passer veldig bra for meg, men folk er forskjellige jeg arbeider ikke med matte hjemme men tar det veldig fort, men hvis du har bra jobbkultur og arbeider mye med matte ser jeg ingenting i veien for at du skal velge R1. Det er ikke så veldig forskjellig fra T, du bare tar det du har lært og går et par skritt videre. En ting som er nytt er vektorer som mange sliter med, men velg R1 og R2 i VG3 så har du alle muligheter åpne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå