Sandsvei Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei, Jeg beit hull i tunga for et par dager tilbake. Såret er grodd, men er en sterk brennende smerte i tunga om noe kommer borti. Såret ser fint ut. Men, to dager etter skaden har jeg ikke fått pusset munnen skikkelig. Jeg har fått en veldig hvit tunge, den var hvit fra før av pga mye melke drikking men tror den har tykkere og mer gult lag nå enn tidligere. Ånden min er også forferdelig! Det hjelper ikke hvor mye jeg pusser/skyller munnen, ånden kommer tilbake likevel. Noen tips? Har prøvd med betennelsesdempende tabletter uten at det hjelper stort. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Første jeg tenkte på er at du kanskje bør ta deg en tur til legen, for å sikkert vite hva som er "gale" og hvordan du best kan bekjempe betennelsen/sopp infeksjonen. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Har time til lege 3. mars, kan ta det opp med legen da om det ikke er forbedret. Men noe ide hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå