beva Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei Hei! :!: Er det noen der ute som har erfaring med de ulike BI skolene? Vurderer meget sterkt å søke meg inn på markedsføring, men er usikker på om jeg skal velge skolen i Trondheim, Oslo, Bergen, Stavanger, Kristiansand eller Drammen... Selv er jeg fra Tromsø, så må flytte uansett hvilken by jeg velger. Så før jeg søkte ville jeg gjerne vite om noen her hadde erfaring med en, eller flere av skolene i de ulike byene?:-) Håper på positive svar :-) Lenke til kommentar
Romanus Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) BI Nydalen (Oslo) er overlegen de andre skolene på alle mulige måter. Bedre fasiliteter, flinkere forelesere, større anerkjennelse osv. Endret 17. februar 2010 av Romanus Lenke til kommentar
Cie Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Enig med han over, helt klart BI Nydalen. Ikke at jeg går BI selv, men da hørt ørten ganger at skal man først gå BI, så er det helt klart Nydalen som er best og mest anerkjent. Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Slenger meg på de to over. Lenke til kommentar
beva Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Det høres jo supert ut! :!: Men har også hørt snakk om at det er trangt om plassen på forelesningene i Oslo, og bedre "på landet", stemmer det? Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Selvfølgelig stemmer det. Flere vil gå på skole i Oslo enn på landet. Men andre ord flere folk . Lenke til kommentar
Tomstian Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Selvfølgelig stemmer det. Flere vil gå på skole i Oslo enn på landet. Men andre ord flere folk . vel, nå er ikke akkurat de andre campusene plassert i distriktene heller Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Kvalitetsmessig skal de ulike campusene være like gode, samt at mange av de samme foreleserne foreleser på alle skolene. Men Nydalen har noen fordeler siden de ligger i hovedstaden og er hovedcampusen. Det meste av forskermiljøet er også her, men det blir egentlig lite relevant for de på bachelor. Bergen og Trondheim er også gode kandidater vil jeg si. Så man kan jo feks. ta sin bachelor der, og søke seg inn på master i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå