Rudde Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Heisann, skal skrive en oppgave om datakriminalitet men jeg sliter med å finne frem forskjellige statetikker. Jeg har aldri jobbet så mye med statistikk i oppgaver før så jeg vet ikke hvor jeg skal lete :/ Jeg har googlet litt rundt men finner ikke noe som har med saken å gjøre... Alt av datakrim egentlig, Hacking, Cracking, Piratkopiering, DDoS-angrep, ID-tyveri osv.. Lenke til kommentar
cy8AZrU2IYTmPsRLBxq02C Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Heisann, skal skrive en oppgave om datakriminalitet men jeg sliter med å finne frem forskjellige statetikker. Jeg har aldri jobbet så mye med statistikk i oppgaver før så jeg vet ikke hvor jeg skal lete :/ Jeg har googlet litt rundt men finner ikke noe som har med saken å gjøre... Alt av datakrim egentlig, Hacking, Cracking, Piratkopiering, DDoS-angrep, ID-tyveri osv.. ssb.no er jo ett godt sted å starte, det er ett veldig stort arkiv som kan være vanskelig å finne fram i, men verdt ett forsøk. Mulig du finner noe relatert til norge ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå