Gå til innhold

Idiotiske ting du/andre har klart i trafikken

Anbefalte innlegg

Skiv ned ting du har prestert i trafikken som du er flau over eller om du har gjort noe som du garantert viste kom til å gå galt, før du i heletatt gjorde det.

Jeg å en kammerat var ute å kjørte på en øde vei på vinteren, så fant vi ut at vi skulle se om det var mulig å kjøre 80 gjennom en slak sving. Jeg hadde jo en anelse om at det ville gå rett fram, men jeg prøvde alikevell.

Kom inn i svingen med ekstrem understyring og kjørte rett i snøfonna.

Vi satt bare å lo en stund før vi gravde fram bilen å kjørte videre.

Så var det en gang jeg og eksen skulle opp sen bakke med speilis, hun sa at jeg måtte ta fart fra den andre veien og kjøre opp.

Jeg viste jo at det ikke var mulig fordi det var sving på veien, men jeg ble så lei av påstandene at jeg prøvde det.

Det gikk rett fram akkurat som jeg sa.

Hun satt bare å lo mens jeg hang ut vinduet får å grave bort litt snø, så jeg kom meg ut.

Så kom det en fyr med en bøtte sand å hjalp meg med å få bilen på veien igjen:P

Endret av Fjernsyn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde ein alternativ veg heim ein gong endte opp med å køyre ned ein bratt sørpete bakke ned til eit forlatt gamlehjem ved sjøen.

I enden av bakken var det berre ein liten parkeringsplass før ein gikk rett på sjøen, mao ingen plass til å ta fart. Kjørte ein -97 VW Golf på heilårsdekk, 0 grep. Ingen form for klister, kjettinger e.l. heller. I tillegg gjekk bakken i ein sving, ikkje at det hadde gjort nokon større forskjell om den var rett, på det føret.

Holdt på å gi opp før eg endeleg kom meg opp, etter å ha gått i grøfta eit par gongar og nesten kjørt på sjøen, tok vel ein times tid på 25 meter. :D

Lenke til kommentar

Satt og skrev melding midt i rushtrafikken. Hadde hatt førerkorten i tre uker, om ikke mindre. Da jeg var ferdig med å skrive, skulle jeg legge mobilen ned i et rom i midten. I det jeg ser opp bomper jeg bort i en mercedes. Heldigvis for meg var bilen så lav, at tilhengerfestet hans traff skiltet mitt. Vil si jeg hadde relativt flaks :)

Lenke til kommentar

For en god del år siden skulle pappa og jeg se om det fortsatt gikk an å kjøre den gamle grusveien ned fra hytta. Vi kom nesten helt ned til hovedveien, men der fant i alle fartshumpers mor. Den var nesten like lang som minibussen vi kjørte, og spiss som et helvete.

Det resulterte i at vi satte oss fast oppå humpen, med alle fire hjulene over bakken. Med lillebror (som satt i barnesete) i bilen måtte pappa og jeg hoppe på bilens bakende og dytte den ned fra humpen, og hoppe inn i fart.

Lenke til kommentar

Skulle inn til et hus der det var LAN. Huset hadde en ganske stor parkeringsplass utenfor men belysningen var veldig dårlig og utifra det jeg så var det avkjørsel til hele parkeringsplassen ifra riksveien, men det var det ikke..der jeg svingte inn var det en STOR grøft mens avkjørselene var på begge sider av parkeringsplassen noe som resulterte i min gamle VW Jetta tok et aldri så lite hopp men ingen langvarige skader heldigvis.

Lenke til kommentar

Kjørte en Vectra 4x4 en gang, så, så jeg en gammel humpete vei med gjennomkjøring forbudt-oppslag så jeg ble nysgjerrig på hvor denne veien gikk.

Kom til en laaaang bratt nedoverbakke med mye gress ol. og nederst i bakken stoppet veien så da var det bare å satse på at bilen kom seg opp bakken igjen.

Alle måtte ut av bilen, det var så vidt at bilen klarte å dra seg opp i førstegiret, var nært kveling på toppen.

Så jeg skal ikke stole på private skilter om gjennomkjøring noe mere.

Hadde kostet meg dyrt å få hjelp så langt inne i skogen ja, det har ikke vært mulig for verken lastebil eller traktor å komme dit pga. grener som hang over veien.

Helikopter hadde vært eneste mulighet, kansje en lekter hvis jeg hadde fått bilen nær nok sjøen.

Lenke til kommentar

Tre ganger jeg har driti meg ut, den ene pga uoppmerksomhet, den andre pga føret, den tredje pga føret og dumskap.

Uoppmerksom. Kjørte på vei med 40-50 grense. Sender en melding, så ser jeg opp, og der kommer plutselig en bil på vei mot meg fra venstre, ser på den bilen, mens jeg gasser på for å komme foran så den ikke skal kræsje i meg, og klarer å kjøre med begge hjula opp på fortauet før jeg kommer meg ut på veien igjen... PINLIG!!

Føret. Verste jeg noen gang har opplevd faktisk. Kjører på glatt vei... Hatt bilen og lappen i en måned, skjønte ikke hvorfor alle andre biler kjørte i 30 på 70-veiene tidligere den dagen, så i en 70-sone kjører jeg i 70, bilen sklir til siden, før den vrenger over til den andre siden, og opp fjellveggen... Landa på taket.

Føret og dumskap. Moped. Skulle være parkeringsvakt ved parkeringsanlegget til noen skiløyper her. Hadde ikke brukt mopeden på en stund, var begynt å bli vinter, men jeg forsov meg og starta den opp. ISGLATT på veien, kjørte sakte, men etter ti min på sykkelen sklir jeg 10-11 meter med mopeden bortover veien, mens en bil har stoppet og bare står der og ser på meg. Pinlig det og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...