Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bluetooth car kit - noen tips?


Zappy

Anbefalte innlegg

Jeg vil koble telefonen min til anlegget i bilen. Jeg vil kunne ta imot samtaler, så den må ha en mikrofon (trolig festet på solskjermen for best lyd) og mulighet til å skippe sanger. En kontroll på rattet hadde ikke vært feil, men intet must. Lyden skal kobles til i phono inngangen på anlegget. Jeg vil ikke ha en radio sender, da jeg har hatt dårlig erfaring med det i bilen min.

 

Telefonen er en Motorola Milestone om det skulle ha noe å si.

 

Noen som har noe ide? Har brukt mine Google skills til det ytterste, men jeg finner ikke stort.

 

Takker for svar!

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke hva den heter. Phillips sak med iPod tilkobling. Utrolig greit å bare ha en eldgammel iPod liggende og rottne til de gangene jeg ikke vil koble til mobilen med spotify. Kunne jo byttet den ut om det finnes noe relativt rimelig som har iPod tilgang, mikrofon og blåtann. Skal ikke bruke forsterkeren i den, så det er ikke viktig.

 

Er forøvrig et horribelt menysystem på den, så om jeg skulle byttet den ut må det være noe man ikke trenger professor grad i for å klare å bruke (dvs. ingen av passasjerene mine fatter noe av den).

 

Planen med car kit greiene var å gjømme alle ledninger\lader ting i hanskerommet og bare la det jeg må ha av kabler stikke ut gjennom div. hull i dashbordet. Men forslag til spiller mottas med glede.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Jeg har funnet en som heter Genica B-228N, som ser ut til å ha alt jeg vil ha. Har FM sender, men troooor det skal være mulig å koble den til med phono kabel og. Noen som klarer å finne ut av det? Og eventuelt noen god ide hvor jeg kan bestille den?

 

 

edit:

 

Argh, så nærmt: http://www.geeks.com/details.asp?invtid=K33428&cpc=ADDON

Egentlig perfekt, men mikrofonen er innebygget, så den er ubrukelig (iflg. reviews).

 

En sånn, bare med kablet mic så er jeg der. Jeg nekter å gi opp.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...