Mladic Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Det trodde jeg og, men i tabell 2 så er det færre søkere enn tabell 1. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. juli 2012 Del Skrevet 5. juli 2012 Får man beskjed om hvordan klaging går hvis karakteren blir stående? Lenke til kommentar
Mysterio19 Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Får man beskjed om hvordan klaging går hvis karakteren blir stående? Japp. Men ser i den andre tråden at du ikke trenger å bekymre deg for at karakteren blir stående. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. juli 2012 Del Skrevet 6. juli 2012 Sant det. Jeg fikk aldri noen beskjed, jeg sjekka bare samordnaopptak.no sitt NVB-vitnemål for å se. En kamerat fikk mail fra SO at det gamle vitnemålet var annulert. Det har ikke jeg fått. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hei! Jeg skulle svare på 1. inntaket nå, men vigo.no er nede på grunn av DOS angrep(eller hva det heter). Hva gjør jeg da? Fristen er vel på en uke, og jeg fikk svar den 4. Det vil si at jeg må svare innen i morgen. Jeg søker skoleplass i Oslo. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Kjedelig, har dessverre ikke noe svar. Har du ikke noe ark liggende med tlf nummer? Mitt spørsmål er til folket som er 96modell, hva har dere kommet inn på? Jeg kom inn på mitt 1.ønske som var studiespesialisering, gleder meg faktisk til å komme meg på ny skole, møte ny folk osv:) Lenke til kommentar
D02 Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hei! Jeg skulle svare på 1. inntaket nå, men vigo.no er nede på grunn av DOS angrep(eller hva det heter). Hva gjør jeg da? Fristen er vel på en uke, og jeg fikk svar den 4. Det vil si at jeg må svare innen i morgen. Jeg søker skoleplass i Oslo. Ingen som vet? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) Antagelig blir fristen utsatt ettersom ingen kommer inn. Du kan evt. ringe opptakskontoret i morgen. Endret 10. juli 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 (endret) http://www.hardware....abotasje/110915 Endret 10. juli 2012 av LFCboy Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Kjedelig, har dessverre ikke noe svar. Har du ikke noe ark liggende med tlf nummer? Mitt spørsmål er til folket som er 96modell, hva har dere kommet inn på? Jeg kom inn på mitt 1.ønske som var studiespesialisering, gleder meg faktisk til å komme meg på ny skole, møte ny folk osv:) Jeg kom inn på elektrofag som var første valget mitt. Gleder meg også til å møte nye folk og begynne på en ny skole Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 15. juli 2012 Del Skrevet 15. juli 2012 Er det noen som vet hvilke PC-er man blir tilbudt i Hordaland enda? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 21. juli 2012 Del Skrevet 21. juli 2012 Hadde akkurat det samme spm bare at det gjaldt akershus. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hadde akkurat det samme spm bare at det gjaldt akershus. Håper den kan kjøre Minecraft Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Dere kan jo forsøke å sende en e-post til skolen og spørre? Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 22. juli 2012 Del Skrevet 22. juli 2012 Hadde akkurat det samme spm bare at det gjaldt akershus. Håper den kan kjøre Minecraft Sjæl. Men jeg er usikker. En venn av meg hevdet at det lagga bare av å spille tetris så jeg har ikke så høye forventninger. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 (endret) Maskinene vi fikk tilbud om i 2009 var HP Compaq 6735b (denne utgaven har bare 3 GB RAM, men modellen vi fikk tilbud om hadde 4 GB). 1. klassingene etter oss fikk også nyere modeller. Jeg gikk på skole i Buskerud. Endret 23. juli 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Sjæl. Men jeg er usikker. En venn av meg hevdet at det lagga bare av å spille tetris så jeg har ikke så høye forventninger. PC-ene vi fikk i fjor var noen helt greie HP-er. Kjører minecraft helt fint, men det er ingen sterk maskin. Lenke til kommentar
Hundrelapp1 Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Sjæl. Men jeg er usikker. En venn av meg hevdet at det lagga bare av å spille tetris så jeg har ikke så høye forventninger. PC-ene vi fikk i fjor var noen helt greie HP-er. Kjører minecraft helt fint, men det er ingen sterk maskin. Hvor? Oslo, akershus? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 23. juli 2012 Del Skrevet 23. juli 2012 Gjett selv, du ser jo hvem jeg siterer... Lenke til kommentar
Bruker-279008 Skrevet 29. juli 2012 Del Skrevet 29. juli 2012 Jeg lurer på om noen vet hvor lange dager det er på høgskoler, og om det ofte er opplegg alle fem dagene i uka? Skal gå et år på høgskole før jeg skal inn på universitet neste år, men aner ikke så meget om hva jeg har begitt meg ut på. Har hørt at det er mye mindre obligatoriske forelesninger o.l. på universitetene, så jeg lurer om noen vet hvor mange dager i uken jeg må inn dit? Hvis det varierer fra skole til skole, vil jeg nevne at jeg skal på HiVe. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå