TheNarsissist Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Noen spørsmål. Vet at de avsluttende fagene for meg dette året er engelsk, naturfag, matte og noe annet. Er det karakteren jeg får til jul eller våren jeg får på vitnemålet? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Takker, var det jeg regna med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 I forbindelse med mitt forrige innlegg i denne tråden lurte jeg på om noen kan svare meg på hva følgende ord er på norsk: Mujer, verdad?, Cuanto tiempo!, puedo, vale, adonde?, tomais, jamon, empanada, Tomas algo?, un batido, de que sabor? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Noen spørsmål. Vet at de avsluttende fagene for meg dette året er engelsk, naturfag, matte og noe annet. Er det karakteren jeg får til jul eller våren jeg får på vitnemålet? Matematikk Naturfag Engelsk Samfunnsfag Geografi .. men det visste du kanskje allerede? :!: Endret 5. september 2011 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Noen som har rettslære 1 her? Hvordan er det? Endret 5. september 2011 av For Your Eyes Only Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som vet om ei sånn skulderveske som har en del plass? Er 15 år og gutt, så vil ikke ha noe med ponnier eller annen dritt, som dere sikkert skjønner. Noe sånt som denne? De selger lignende på veskebutikker. Noe som den der ja. Tusen takk! Har den selv. Bytt ut glidelåsen på hovedrommet og pc-rommet, de fucker seg lett så du må bytte dem en eller annen gang uansett. (De er av metall, ikke plast.) Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 I forbindelse med mitt forrige innlegg i denne tråden lurte jeg på om noen kan svare meg på hva følgende ord er på norsk: Mujer, verdad?, Cuanto tiempo!, puedo, vale, adonde?, tomais, jamon, empanada, Tomas algo?, un batido, de que sabor? Translate.google.no er din venn Kvinner, ikke du, hvor lenge!, Kan jeg, ok, hvor?, Drink, skinke, pai, Tomas noe?, A milkshake, som smak? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg spurte nettopp om å få oversettelse på disse ordene av en som faktisk kan spansk fordi det virket veldig ulogisk med de ordene Google Translate oppga. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skriv det daaaa Kan være noen skrivefeil, kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Skrivefeil er det nok, men det må da finnes noen spansk-språklige her på forumet. Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som har rettslære 1 her? Hvordan er det? Ingen? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Du skrev innlegget 12.36. De fleste er på skolen på det tidspunktet, og sjekker ikke diskusjon.no kontinuerlig. Du får helt sikkert et svar i løpet av kvelden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Noen spørsmål. Vet at de avsluttende fagene for meg dette året er engelsk, naturfag, matte og noe annet. Er det karakteren jeg får til jul eller våren jeg får på vitnemålet? Det er selvfølgelig karakteren til våren som teller, men den karakteren tar jo utgangspunkt i alt du har gjort gjennom hele skoleåret. 1 Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som har rettslære 1 her? Hvordan er det? Hadde Rettslære 1 i fjor. Kan si at man lærer mye som man kan få god bruk for senere i livet, som rettigheter som arbeidstaker, kjøpsloven mm. Selve timene var ganske greie, læreren fortalte fra emnet og vi fikk drøfte endel eksempeloppgaver. Man lærer blant annet å løse hverdagskonflikter steg for steg, liste opp relevante lover og bruke rett rettspraksis. Drøfting er en stor del av emnet, å kunne tolke loven. Angrer ikke på at jeg gikk Rettslære 1, selv om jeg var eneste realist på kurset. 1 Lenke til kommentar
Potetmann Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) I forbindelse med mitt forrige innlegg i denne tråden lurte jeg på om noen kan svare meg på hva følgende ord er på norsk: Mujer, verdad?, Cuanto tiempo!, puedo, vale, adonde?, tomais, jamon, empanada, Tomas algo?, un batido, de que sabor? De jeg kan: Puedo - Jeg kan Vale - Ok Tomais - Dere drikker Jamon - Skinke Tomas algo? - Vil du ha noe å drikke? Mujer, verdad? - Kvinne, ikke sant? Endret 5. september 2011 av stolavjens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Tusen hjertelig takk! Du er en knupp. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Det er vel ganske åpenbart hva empanada er. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Er det lov/mulig å ta påbygg som privatist? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Er det lov/mulig å ta påbygg som privatist? Vgs er frivillig. Du kan ta hele greia som privatist om du vil, men du vil få utrolig mange eksamener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå