archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Sitter å ser på bildet som vant prisen for årets bilde og årets pressebilde. Jeg klarer virkelig ikke å se hva som var så spesiellt med dette. Er det Obama feberen som ikke helt har gått over hos juryen her, for på meg ser det mer ut som et snapshot av en mann i en bil, hverken mer eller mindre. Årets pressebilde av Stoltenberg som venter på Obama er også uforståelig for meg at er det beste pressebildet tatt i løpet av fjoråret. Hva synes dere om vinner bildene, og om dere skulle fått bestemme, hva ville blitt deres årets bilde/pressebilde? Årets bilde Årets pressebilde http://www.dagbladet.no/2010/02/17/kultur/...grafi/10446502/ Endret 17. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Liker bildet av Jensemann (ikke så bra som mitt eget, naturligvis ), men Obamabildet er litt.. vel.. det er i det minste en teknisk utfordring å ta et bilde gjennom tintede bilvinduer på god avstand av en mann som beskyttes som en gyllen gås. Men men, mye annet bra. Ser Espen Rasmussen har vunnet litt i år også.. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Enig med Aldra; bildet av Stoltenberg (med Obamafeber) er veldig godt. Men Obama-bildet... nei. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Begge bildene er ganske dårlig egentlig... Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Begge bildene ser helt grusomme ut visuelt messig, men mulig de bedømmer etter begivenhet? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Uenig angående bildet av Jensemann. Det er kreativt komponert og godt eksponert, det er et interessant nyhetsbilde. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Fine farger er vel alt som er bra imo på bildet av Jens. Halvt menneske på kanten, kuttet ansikt med lua og ubehagelig at de er så ute av fokus som de er blitt når det er disse som dominerer bildet. Står på mitt og skjønner virkelig ikke at noen av disse skal fortelle en nyhet og en historie som man biter seg merke i. Her er det nok kun begivenheten som har avgjort og ikke kvaliteten på bildet. Endret 19. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå