Josp Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Heisann. Vurderer et kjøp av en PC/MAC i USA, gjerne fra eBay eller Samsclub.com. Men jeg har hørt at pcen ikke vil fungere i Europa siden vi er i Sone 2 og USA i Sone 1...stemmer dette, eller er det bare bulls**t? Lenke til kommentar
nissen8663 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hei! De funker som bare det, sone problemet kan du få på dvdrom'n (som regel mulig å manuelt velge sone), men så var det tastaturet da.. Husk nå bare på at USA bruker 110 volt. Endret 17. februar 2010 av nissen8663 Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 110/230V er stort sett aldri noe problem. Sjekk strømadapterne du har i huset (PC, radio, mobil etc.). De aller aller fleste støtter begge deler. Men tastaturet blir ikke riktig Og sonegreiene er bare bullcrap. Mange maskiner har ikke engang dvd i dag Lenke til kommentar
nissen8663 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 110/230V er stort sett aldri noe problem. Sjekk strømadapterne du har i huset (PC, radio, mobil etc.). De aller aller fleste støtter begge deler.Men tastaturet blir ikke riktig Og sonegreiene er bare bullcrap. Mange maskiner har ikke engang dvd i dag Så enig så enig, men uansett kan du bytte region 4 ganger før DVD/CD låser seg. Og ja den kan "crackes" åpen. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Låner bare denne tråden litt. Skal kjøpe en BILLIG pc (stasjonær) til litt spilling, surfing og bruke som "htpc". Jeg har ikke planer og legge mye penger i denne maskinen. Så sier rundt 4-5.000 kr. Så det jeg lurer på er om man kan finne noe brukbart til denne prisen i utlande? Før her i Norge så vil man vel ikke kunne få noe brukbart ut av det? Helst lyst på ferdig bygget maskin. Men sparer jeg litt på og bygge selv så gjør jeg det. (kjøper da alt av deler osv fra en og samme nettbutikk). Så noen gode tips til maskin og nettbuikker jeg burde se på? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg ville ikke anbefalt kjøpt av datamaskin i utlandet. For det første ender du opp på nesten samme sum pga moms i tollen. For det andre så har du ingen garanti på det du kjøper med annet det er et produkt med verdensomspennende garanti. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå