Gå til innhold

kanskje selge Xbox 360?

majjus99

Anbefalte innlegg

Hei jeg vurderer å selge min Xbox 360.

Jeg har tilsammen 25 spill, guitar hero gitar, ratt og pedal fra microsoft, 3 stikker og en 4 år gammel Xbox 360 med 20 gb harddisk. I tillegg har jeg et trådløst nettverks adapter. Hva tror dere jeg ville fått for den?

Endret av majjus99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva hvis jeg sier det er denne spill samlingen:

Halo:odst, Modern warfare, Modern warfare 2, Stranglehold, Mass effect, Fallout 3, The orange box, Soul calibur IV, Gears of war, Gears of war 2, Dead or alive 4, Forza motorsport 2, Army of two, Project gotham racing 3, GTA 4, Crackdown, Rainbow six vegas, Far cry 2, Fable 2, Star wars: the force unleashed, Saints row 2, Lips, Kameo, Guitar her 3 og Resident evil 5

Lenke til kommentar

Vurderer å bytte inn mot en ps3. Er dette lurt?

vel, hvis du er vant til 360 kontrollerne så vil det være en nedtur med det ihvertfall.

Ellers er det vel ganske likt.

Du må finne ut hvilke spill du liker og hvilke som kommer på hvilken konsoll.

En noe dårligere live opplevelse kanskje? pga av at sony har mindre folk som jobber for å gjøre tjenesten bra.

Lenke til kommentar

jeg tenkte det siden jeg kjenner flere som har ps3 og siden det er gratis spille online på ps3.

gratis er ikke alt.

det koster rundt 280kr i året for xbox live og det er en overlegen tjeneste med tanke på at de har veldig mange ansatte som jobber med den for å få det bedre.

Men hvis du kjenner flere som har ps3 så teller jo det også da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...