Lurkern Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg får følgende melding når jeg prøver å installere diablo2 på maskinen min. Og når jeg installerer DirectX så får jeg denne meldingen: Jeg vet ikke hva maskin delene mine heter heller, så jeg får ikke lasta ned noe drivere. Laptopen min forteller ikke meg hva skjermkortet heter. Har lasta ned SIW, men finner ikke ut hva det heter. Er det noen som kan hjelpe meg med å fikse problemet uten å formatere maskinen min? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Du må da vite hvordan laptop du har? >.> Kanskje du finner noe info under datamaskinen? Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Du må da vite hvordan laptop du har? >.>Kanskje du finner noe info under datamaskinen? Nei, står ikke noe info under bare litt om strømtilkobling. Er litt fortvilet Lenke til kommentar
Merko Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Du må da vite hvordan laptop du har? >.>Kanskje du finner noe info under datamaskinen? Nei, står ikke noe info under bare litt om strømtilkobling. Er litt fortvilet Jeg har laget et program som henter ut litt info av PCen. Last ned dette: http://merko.name/files/PCSpec.exe Så ta screenshot etv, si hva som står der. om det fungerer Vil få opp noe lignende dette: Endret 17. februar 2010 av Merkoen Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Den har stått stille nå med dette bildet i 5 minutter. Hvor lang tid skal det bruke? Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 19. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2010 Ingen som vet noe? Kan det at det ikke kommer noe "Graphic Model" opp være årsaken? Og å så fall, hvordan fikser jeg det? Har jo brukt laptopen til spill før, men ser ikke ut til å fungere lengre :S Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har du testet andre spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå