Gjest Slettet-CLIWLovz Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei, Er 15 år, snart 16. Jeg tenkte at jeg skulle skrive meg en cv, men vet ikke helt hva jeg skal ha med i en søknad på grunn av dette blir da min første jobb (utenom arbeidsuke). Og vet ikke helt om det er så mye å skrive om når jeg er så ung som jeg er. Noen som har noen tips til hvordan jeg skal skrive cven min, og ta eventuelt ta med? Takk på forhånd Mvh DanVazz Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 http://lmgtfy.com/?q=Hvordan+skriv+en+CV Nuff' said. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Etter et raskt google søk (er ikke mye du kan fylle ut, men fyll ut det du kan. Og skriv noe positive sider om deg selv) Dette bør CV-en inneholde: Personalia: Navn Alder Adresse Fødselsdato/-år Postnr. og poststed Sivilstand Telefonnummer eventuell epost Utdanning: Sett opp etter dato, den siste utdanningen først. Tidsrom: Varighet: Utdanning: Lærested: Vedlegg nr: Arbeidserfaring: Sett opp etter dato, den siste arbeidsplassen først. Tidsrom: Varighet: Stilling: Arbeidsgiver: Vedlegg nr: Kurs Sett opp etter dato, det siste kurset først. Tidsrom: Varighet: Kurs: Kursarrangør: Vedlegg nr: Sertifikater: Referanser: Navn på referanseperson, tittel, arbeidsplass, telefon Husk å kontakte referansepersonene på forhånd, slik at de er forberedt på eventuelle henvendelser. Du kan gjerne også legge til et avsnitt med tittel «Øvrige opplysninger», hvor du kan fortelle om språkferdigheter, relevante kurs, reisevirksomhet, organisasjonserfaring, m.m. Men du har jo ikke noen spesiell utdanning eller kurs etc. Men bare ta skrive under "øvrige opplysninger" hvorfor du kunne tenke jeg å jobb i den bedriften etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå