manjuice Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei! Har tenkt å bestille meg noe leker fra kondomeriet. MEN, jeg bor fortsatt hos foreldrene mine, og kjenner dem som jobber på det lokale postkontoret, og jeg vil helst ha dette "hemmelig", hehe. Det jeg lurer på er om hun i kassen på postkontoret kan se hvor jeg har kjøpt produktet om jeg betaler på nett? Jeg lurer også på om det er mulig å bare skrive mitt navn men en annen adresse, og da sjekke på posten.no hvor pakken havner og hente den der? Takk for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Denne informasjonen får du på nettsiden til kondomeriet. Lenke til kommentar
manjuice Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, vet det. Men det sier ikke så mye om hva postansatte får vite når de leverer ut pakken, eller om jeg kan sende den til ett postkontor av eget ønske. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ja, vet det. Men det sier ikke så mye om hva postansatte får vite når de leverer ut pakken, eller om jeg kan sende den til ett postkontor av eget ønske. Postansatte driter vel i hva du får eller ikke. Har det noe å si hva de vet. Antar de har taushetsplikt uansett. Du kan jo få tilsendt pakken på posten slik at du bare får ett brev i posten som sier at det er en eller annen pakke som venter på deg på postkontoret. (Slik at om foreldrene dine er i posten før deg ikke kan finne ut hva det er for noe). Ditt valg. Hadde det vært så viktig med hemmelighold, så hadde jeg heller gitt pokker, eller gått til butikken og kjøpt det personlig. Fatter ikke hvorfor det skal være så stress om noen finner ut om du har sexleker. Men hvis du bor hos foreldrene dine er du antakeligvis ganske ung... Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Når det står at alt er hemmelig så har ikke de på postkontoret noe rett til å vite det. Det stpr at dem har taushets plikt, har dem det, så må posten også ha det. sånn jeg forstår det da Hvis det er noe vledig stort problem, kan du også be noen om å kjøpe det for deg Edit: Litt sein men, håper begge svarene hjalp. Endret 17. februar 2010 av eivindooo Lenke til kommentar
manjuice Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Ditt valg. Hadde det vært så viktig med hemmelighold, så hadde jeg heller gitt pokker, eller gått til butikken og kjøpt det personlig. Fatter ikke hvorfor det skal være så stress om noen finner ut om du har sexleker. Men hvis du bor hos foreldrene dine er du antakeligvis ganske ung... Er 19, og synes vel kanskje bare at det hadde vært litt flaut om folk fikk nyss om det, hvertfall feile folk ;p Lenke til kommentar
simpl Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Ansatte i Posten har taushetsplikt. Og selvom de skulle se at du har bestilt noe fra kondomeriet kan de vel ikke vite hva det er? Kan like godt være en enorm pakke med kondomer som en fleshlight.. Og hva er flaut med å kjøpe kondomer? ^^ Lenke til kommentar
Gjest leke Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det jeg gjorde var å gå på posten.no, skrive inn ett postnummer, velge en butikk på det postnummeret og skrive mitt navn og den adressen. Da kom pakken til den valgte butikken, altså ingen jeg kjente som jobbet der, og det ble ikke spesielt flaut Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg stemmer for å bare dra innom en sjappe og kjøpe der. Da kan du i alle fall sikre deg mot at 'folka' dine ikke finner det ut, ikke får du noen hentelapp som det står "TIL FREDRICK FRA KONDOMERIET, KONDOMERIET JA!' på, som jeg ville prøve å unngå Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ekkelt om en kollega tilfeldigvis skulle gå forbi inngangen i det du kommer ut med en 50cm lang dildo stikkende opp fra handleposen... Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Da har du med deg en pose inn fra før som du bruker Og skal du kjøpe extreme-big-reaper versjonen, hent en sånn handle-bag på Ikea Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ekkelt om en kollega tilfeldigvis skulle gå forbi inngangen i det du kommer ut med en 50cm lang dildo stikkende opp fra handleposen... Ryggsekk vettu^^ Og hva skal du med en 50cm lang dildo uansett... Manowar er nok for stor for de fleste Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hva jeg, han eller noen andre bruker en 50cm lang dildo til kan du få fantasere litt om Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Du^^ Som nevnte den 50 cm lange dildoen "in the first place". (Dere får unnskylde engelskslangen, bor i en liten engelsksnakkende gettho, så det kommer for til at jeg ikke kommer på ordene på norsk i øyeblikket...) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Du vil frem til "i utgangspunktet". Det var du som lurte på hva man skulle bruke en 50cm lang dildo til Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Har bestilt fra kondomeriet og Orion jeg, og det er ikke noe tegn til hvem det stammer fra. Sender står et helt annet navn/firma. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg