Latias Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Dyktig i Engelsk han der ^^. Ja, han slår Pål Gordon! Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Helvete, skal bli jævlig godt å legge seg. Totalt utslitt etter å oppdatere "mine innlegg" for så å bevege musen over til "go to last unread" på denne tråden UTALLIGE ganger de siste..4-5 timene. Helt tappet for krefter. F5... Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Har funnet den ultimate antijinxen for OL. Jeg skal holde meg unna diskusjon.no mens hele løpet pågår! Det funket for Marit igår, og Tora/Emil/OleEinar idag! JAAAAAAAAAAAAAAAAAA! SVERIGE WHO? Endret 18. februar 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Hva er det hviterussern sa på (hvite)russisk? Njet [etellerannet] Endret 18. februar 2010 av Chris9 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Å ha sex mens Norge tar OL-gull må være fint Hva er best da? Akkurat når hopperne setter bakkerekord og avgjør? Innspurten på fellesstarten? Når Petter knuser svenskene på innspurten på stafetten? Mange klassikere å kombinere det med Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 2 gull, 1 sølv, nytt forum og vinterferie. Wow, jeg digger livet. ENIG!!!! :love::love::love::love::love::love::love::love: Skal ta en kjapp runk med et bilde av Tora Berger Mens jeg tenker på Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Novikov var ikke helt stø på engelsken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 F5... Jeg har koblet F5 til den ene knappen på min elskede mx518-mus. Den knappen er snart utslitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har funnet den ultimate antijinxen for OL. Jeg skal holde meg unna diskusjon.no mens hele løpet pågår! Det funket for Marit igår, og Tora/Emil/OleEinar idag! Funker for meg og. Keep it up! Neida, velkommen skal du være Skal ta en kjapp runk med et bilde av Tora Berger Mens jeg tenker på Latias Da måtte hvertfall eg ha nappet den bakfra. Så langt inn ville den krøpet... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Dæven så dere spammer! :realmad: Der er døra: |--------| |LOLOL| |LOLOL| |LOLOL| |LOLOL| Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Funker for meg og. Keep it up! Det er godt vi kan enes om de viktige tingene Endret 18. februar 2010 av TobiasFunke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 ENIG!!!! :love::love::love::love::love::love::love::love: Skal ta en kjapp runk med et bilde av Tora Berger Mens jeg tenker på Latias HAHAHAHA. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skal de ikke ta en tidlig gratulasjon som de gjorde med Tora? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skal ta en kjapp runk med et bilde av Tora Berger Mens jeg tenker på Latias Det der er bare sykt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Hvit skrift funker ikke, Jotun. Du får håpe det kommer en eller annen funksjon på oppgraderingen som gjør teksten transparent uansett skin man bruker. Skal ta en kjapp runk med et bilde av Tora Berger Mens jeg tenker på Latias Det der er bare sykt. Haha, helt enig. :!: Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 F5... Jeg har koblet F5 til den ene knappen på min elskede mx518-mus. Den knappen er snart utslitt. Ohhh Takk for tips! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Skal ta en kjapp runk med et bilde av Tora Berger Mens jeg tenker på Latias Det der er bare sykt. OL brings out the worst in some people... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Akkurat fått vite at forumet tas ned 24.00 folkens. De har holdt ut en time ekstra for dere (3 lønnede og flere frivillige), men nå må de sette i gang. Så nyt de siste minuttene nå . Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 WHAt....gledesdreper POSTE POSte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå