archongamer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) I am a believer Endret 17. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Forøvrig så har vi vunnet de to siste normaldistansene i VM. Alle gode ting er tre, right? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Omvendt denne gangen. Fail kommer på tre. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Fail på tre vil ihvertfall ikke overraske meg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Evt. at det kommer i neste års VM, for de to forrige kom også i VM. Men vi har trua, det blir GULL i morgen! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Bjørndalen bør hevde seg her. Han er revansjelysten og ekstremt profesjonell, så dette bør han ha kontroll på. Hegle Svendsen går fantastisk i sporet, men skytinga er så som så. Får han orden på det blir det en god norsk dag. Berger er en mulig outsider om han skyter som på jaktstarten, men Hagle og Ole Einar er uten tvil gull/medaljekandidater. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har vi sjans i kveld da? Kanskje Flatland eller Berger? Herrene? Bjørndalen vil eg tro er revansjesugen. Håper han tar det rolig på skytingen. Er alt for viktig med 20 treff på normaldistansen. Man henter ikke 2 minutter sånn uten videre i sporet. Men 1 minutt kan Ole klare. Emil har eg dessverre ikke trua på. Berger er en mulig outsider om han skyter som på jaktstarten Berger går ikke 20km. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 tro på gull for mennene i kveld. Nå har vi fått det første gullet og det kommer nok endelig til å løsne litt Lenke til kommentar
GLN Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Blir det ikke medalje på 20km idag så er det en katastrofe. Helst gull. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 I 20 km så er skytingen det klart viktigste, marsjfarten i sporet er ikke så veldig viktig. Med 18-20 treff på Ole (og Emil) i dag, så er dem garantert i toppen. De går solid langrenn, og når det klaffer på standplass så kan det bli bra. Håper også Tora gjør det godt i dag, og kanskje Ann-Kristin, men vet ikke hvordan hun er på normaldistansen. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kanskje legge til i topic og førstepost at ingen skal jinxe? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har troen på gull idag Som alltid :!: Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Og jeg som skal på skoleball i dag, normaldistansen er jo nesten høydepunktet i OL. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Og jeg som skal på skoleball i dag, normaldistansen er jo nesten høydepunktet i OL. Normaldistansen synest eg er den kjedeligste skiskytings øvelsen. By far. Men gullhåpet er der. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kjedelig? det ordet finnes ikke i mitt ordforåd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Kjedelig er den ikke. Flott at det også finnes en gren for skytterne, og ikke at en fyr som bommer 3-4 hver gang stikker av med seieren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Kjedelig? det ordet finnes ikke i mitt ordforåd. Har eg sagt at det er kjedelig???? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 Kjedelig? det ordet finnes ikke i mitt ordforåd. Har eg sagt at det er kjedelig???? Hvis den er den kjedeligste, er den verre enn mix-stafett. Da er den ille. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Satser på at Bjørndalen imponerer i kveld! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå