Spenis Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei, geg lurer på hvordan jeg kan oppgradere min ipod touch til 3,0 eller 3,1? Den jeg har nå (2,2,1) den er jo bare helt drit dårlig, det går jo nesten ikke an og laste ned en dritt fra App store. * Er det gratis og oppgradere den? * Hvordan oppgraderer jeg iPoden? Takk for alle svar.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 oppgradering gjøres gjennom itunes.. koster ca 30 kr mener jeg. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 oppgradering gjøres gjennom itunes.. koster ca 30 kr mener jeg. 30 KR! :O FOR EN PRIS. Hvordan skal jeg betale det da? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 visa/mastercard... Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 visa/mastercard... Har ikke det Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 hvordan betaler du da for apps? du må ha registrert et bankkort for å ha account for appstore Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 18. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2010 hvordan betaler du da for apps? du må ha registrert et bankkort for å ha account for appstore Jeg betaler ikke, jeg registrerte meg med none. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå