RekylTommy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Heiehi, har prøvd og klokke mitt 5870 en del ganger, (fikk det før jul) med CCC og selv bare med 5HZ økning på frekvensene blir bildet litt rutete, kjørte fraps og fps viser 30 fps i crysis mens det ser ut som 4fps. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 liten strømforsyning og lite klokkevennlig kort kanskje? Hva er resten av spec's på maskinen din? Lenke til kommentar
RekylTommy Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 liten strømforsyning og lite klokkevennlig kort kanskje? Hva er resten av spec's på maskinen din? ja kan hende det, men har en 700w silent pro, og en unlocket 550, sjekk profilen min for specs. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 hm ok. Sorry for sent svar, har ikke sjekket. Det burde jo funke greit det, prøvd og bytte drivere (med skikkelig avinstalering og bruk av driver sweeper)? Hvis ingen ting funker, flash til MSI sin 5870 bios, den fikk jeg litt ekstra av i hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå