Tj-nome Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Eg leiter etter Atom hovudkort men minium 5 x SATA. Grunnen til det skal vere Atom er pga. Low power server eg skal bygge. Eg har fått ein bestiling oss Supermicro men desverre tar det lang tid pga. Leverings problemer. Finnest det andre aktører eg kan bestille fra? Helst Norske pga forbrukerrettighetene me har her i landet. Eg har leita men finner desverre ikkje og håper på litt hjelp. Kan gjerne anbefale andre low-power hovudkort med litt futt i. Men poenget er at servern skal bruke minst strøm som mulig. Takker for all hjelp Lenke til kommentar
ChingLing Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Sjekk på iwill.no, de har noen itx kort som lar seg ekspandere med en ekstra kontroller (4P) som blir integrert på hovedkortet tenkte på dette kortet ADPE4S-PB det skal passe på en del av jetway kortene Endret 17. februar 2010 av ChingLing Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Har ikkje brukt ein sån løsning med ekspand kort men vill ikkje kortet bli større en ITX-standeren? Her er kabinettet hovudkortet skal inni Lenke til kommentar
ChingLing Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Kortet blir ikke større og det passer rett inn i det kabinettet du viste til husker ikke helt hvilke av jetway kortene som det ekspansjonskortet passer til med det kan du sikkert få vite hos iwill (mener det er de som ikke har printer port på kortet) Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Fant informasjo fra Jetway. J7F2 Mini-ITX Motherboard SeriesNF91 Mini-ITX Motherboard Series NC92 Mini-ITX Motherboard Series NF92 Mini-ITX Motherboard Series NF76 Mini-ITX Motherboard Series Men igjen litt domt det ikkje støtta med Atom D510 men vertfall er det med Atom N330. Må tenke litt på den, likte ikkje heilt at eg må kjøpe ekspansjonkort for dei ekstra SATA ingangene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå