BendikHA Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hei! Jeg er en webbside utvikler som holder på å lage ett nettsted for ungdom uten form for kjøpepress eller at de må betale. Derfor har jeg tenkt å lage et gratis habbo hotell hvor man får 50 mynter hver dag o.l Problemet er bare at jeg ikke vet hvordan jeg lager det, kan noen hjelpe meg? Endret 17. februar 2010 av BendikHA Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Evig stort flash/as3 prosjekt som krever mye forkunnskaper og sykt lang tid... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvis du må spørre her, så har jeg bare en ting å si til deg: Dette blir det ikke noe av. Lenke til kommentar
BendikHA Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Gjør ikke noe om det tar langt tid, jeg bruker den tiden det tar Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Først kjøper du dette: http://www.adobe.com/products/flash/?promoid=BPDEE også leser du her: http://www.w3schools.com/Flash/default.asp og ser disse: http://www.adobe.com/devnet/flash/learning.html Si i fra når du har gjort det Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva har du av programmering erfaring nå? Men jo, MrLee har nokk rett... Lenke til kommentar
BendikHA Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg tenkte ikke på å lage det helt fra bunnen av, men og finne en kopi og endre litt på Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det kalles plagiat, og er ulovlig. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 BendikHA, du sier ikke stort egentlig. Hva kan du fra før? Lenke til kommentar
___ Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hei!Jeg er en webbside utvikler som holder på å lage ett nettsted for ungdom uten form for kjøpepress eller at de må betale. Derfor har jeg tenkt å lage et gratis habbo hotell hvor man får 50 mynter hver dag o.l Problemet er bare at jeg ikke vet hvordan jeg lager det, kan noen hjelpe meg? Du er ikke mye til utvikler, du... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det kalles plagiat, og er ulovlig.Nåja. Er ikke plagiat om man forandrer pittelitt. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Plagiat, (fra senlatin: plagium, som opprinnelig betegnet «tyveri av mennesker» eller «menneskerov») er urettvis imitasjon, etterligning eller kopiering av et åndsverk som hevdes og fremstilles, enten i sin helhet eller deler av, som noe man har skapt selv; litterært, vitenskapelig eller kunstnerisk tyveri. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Blir som å påstå at man er en programmerer hvis man bare har skrevet inn eksempler fra ei programmeringsbok, aldri laget noe selv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hvis han har tenkt å bruke grafiske elementer fra habbo uten lov, så er det plagiat, plain and simple. Lenke til kommentar
duckers Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Plagiat? Er det ikke det som er piratkopiering da? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Nei for i dette tilfellet ville han kopiere det og la det fremstå som sitt eget verk. (angivelig) Endret 18. februar 2010 av MrLee Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Retro hotell (Altså private habbo servere) er imot demmes EULA, og dermed antar jeg at det ikke er lov å prate om her ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Habbo.no sin tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå