BendikHA Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hei! Jeg er en webbside utvikler som holder på å lage ett nettsted for ungdom uten form for kjøpepress eller at de må betale. Derfor har jeg tenkt å lage et gratis habbo hotell hvor man får 50 mynter hver dag o.l Problemet er bare at jeg ikke vet hvordan jeg lager det, kan noen hjelpe meg? Endret 17. februar 2010 av BendikHA Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Evig stort flash/as3 prosjekt som krever mye forkunnskaper og sykt lang tid... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvis du må spørre her, så har jeg bare en ting å si til deg: Dette blir det ikke noe av. Lenke til kommentar
BendikHA Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Gjør ikke noe om det tar langt tid, jeg bruker den tiden det tar Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Først kjøper du dette: http://www.adobe.com/products/flash/?promoid=BPDEE også leser du her: http://www.w3schools.com/Flash/default.asp og ser disse: http://www.adobe.com/devnet/flash/learning.html Si i fra når du har gjort det Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva har du av programmering erfaring nå? Men jo, MrLee har nokk rett... Lenke til kommentar
BendikHA Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg tenkte ikke på å lage det helt fra bunnen av, men og finne en kopi og endre litt på Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det kalles plagiat, og er ulovlig. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 BendikHA, du sier ikke stort egentlig. Hva kan du fra før? Lenke til kommentar