Decerto Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hey, regner med at de som henger her inne har peiling på førerkort og, så prøver meg frem her. I forbindelse med en søknad jeg skriver må jeg legge ved legitimasjon, og dokumentnr på dette (engelsk søknad). Tenkte å legge frem førerkortet som bevis på at jeg er den jeg er, men så var det dette med dokumentnr da. På baksiden av førerkortet under hologrammet med N og personnr, er det et 12siffret nr som jeg er rimelig sikker på må være førerkortnr. Men ettersom jeg aldri har hatt behov for noe slikt nr før, så har jeg helt lyst til å være 100% sikker. Eks på hva jeg mener, dette førerkortbildet tatt fra wikipedia, http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:F%C3%B8rerkort_bakside.jpg , hvor jeg mener at 007060604814 må være førerkortnr. Takker for tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det står jo rimelig greit forklart på bildet ditt at punkt 5 er førerkortnummer. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er som Sluquet sier her at det er ikke verre enn å lese, står forklart hvor det står. Er på forsiden av kortet under fødselsnummret ditt. Lenke til kommentar
Decerto Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Wow.. Det var flaut, hehe. Men tusen takk Sluquet og 2mmy91, jeg var nok litt blind Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Vet noen om dette nummeret er permanent knyttet til deg? Jeg har rotet vekk lappen min, og kjører med midlertidig nå. Vil det gamle førerkorte og det nye jeg får etterhvert ha samme førerkortnummer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå