abene Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Rundt 77 prosent av domenenavn er registrert med falsk eller ufullstendig informasjon. Les mer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tru det vill vere en god løsning at dem får ut domene der det er regristert med falsk informasjon. Men igjen håper eg at domene prisen ikkje øker ekstremt som eit tilfelle at kontrollen blir strengere. Men litt øking i pris vill ikkje vere problem. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dårlig at artikkelen ikke påpeker at undersøkelsen gjelder internasjonale toppdomener, dvs .com, .net, .org, .biz og .info. Og vi alle vet at registrarer er særdeles slappe når det gjelder "dokumentasjon" ved registrering på disse. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hehe, er nok mange "Dear Santa Clause, it is time to renew your domain" Norge er forøvrig veldig ryddig rundt prosessen, men er heller ikke åpen for almenheten. Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Tru det vill vere en god løsning at dem får ut domene der det er regristert med falsk informasjon. Men igjen håper eg at domene prisen ikkje øker ekstremt som eit tilfelle at kontrollen blir strengere. Men litt øking i pris vill ikkje vere problem. Enig! Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Burde det ikke strammes inn litt? Norge har det kanskje litt for strenge regler. En amerikansk serverhost jeg brukte en gang i tiden ringte meg for å få infoen min bekreftet dagen etter at jeg registrerte meg. Endret 17. februar 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 det er bare akkurat den hosten sin policy som forøvrig er ganske vanlig før de er villig til godta visa, for en som har evnt stjelt kortet klarer umulig lese opp navnet som står på kortet men på domeneregistrering kan du skrive hva pokker du vil, null bekreftelse på annet enn emailen du betaler med hos de fleste store internasjonale registrarer. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Må si jeg begynner å bli en smule lei av illustrasjonsbildene her. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Enig Wikipedersen, den tunnelen der begynner å bli ganske oppbrukt. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå