Vallhall Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Ser ut som windows har er fremtid likevel http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=589372 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Selvfølgelig, det jo mange i win-økosystemet som sitter klare. Dog så er det jo lenge til dette systemet kommer ut så får vi se hva de andre har, jeg er redd de ikke akkurat skjelver i buksene av dette. Hvor bedriftsvennlig er det? Det vel en helt ny plattform så vi får se om det kan erstatte winmo 6.5 raskt eller om det om det blir ett reint underholdnings-OS, blir det det siste så kan ting fort bli langt brattere. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvor bedriftsvennlig er det?Det vel en helt ny plattform så vi får se om det kan erstatte winmo 6.5 raskt eller om det om det blir ett reint underholdnings-OS, blir det det siste så kan ting fort bli langt brattere. For å lykkes i bedriftsmarkedet må det være bra for business også, men jeg tviler på at MS ikke har tenkt på det. Det blir spennende dette. Men det er 10 måneder igjen... Lenke til kommentar
SolbergMobil Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvor bedriftsvennlig er det?Det vel en helt ny plattform så vi får se om det kan erstatte winmo 6.5 raskt eller om det om det blir ett reint underholdnings-OS, blir det det siste så kan ting fort bli langt brattere. For å lykkes i bedriftsmarkedet må det være bra for business også, men jeg tviler på at MS ikke har tenkt på det. Det blir spennende dette. Men det er 10 måneder igjen... Det kommer media og business edition. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hmm... har du en kilde eller er det en spekulasjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå