Kristian. Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hva ville du foretrukket? Forutsatt at du ikke hadde måtte tatt hensyn til pris... phpBB vBulletin Invision Power Board (Samme som diskusjon.no) Lenke til kommentar
cy8AZrU2IYTmPsRLBxq02C Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hva ville du foretrukket? Forutsatt at du ikke hadde måtte tatt hensyn til pris... phpBB vBulletin Invision Power Board (Samme som diskusjon.no) Hvis jeg skulle gått utifra personlig preferanser så måtte det blitt SMF (Simple Machines Forum), har brukt det i flere sammenhenger, både på bruker og administrasjonssiden, og liker det veldig godt. phpBB brukte jeg i en liten periode, men de sleit veldig med hacking, så jeg byttet vekk. En annen fordel er jo at SMF er gratis. Lenke til kommentar
Even_A Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 1. IPB 2. PhpBB IPB koster dog litt, så spørs åssen forum det er snakk om. Skal du ha en side med mye trafikk og mange brukere, er det lettere å legge ut litt penger enn om det er et dødt prosjekt et par stykker kommer til å bruke^^ PhpBB er temmelig utsatt for botspamming (før eller siden kommer de), så litt kunnskaper om php bør du ha slik at du får lagd custom sikkerhetssystemer som bottene ikke kjenner til. Ellers er det et godt valg;) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 IPB, ja. Eneste jeg bruker selv, men koster litt for lisens tho... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå