duppsko Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei, Jeg er på utkikk etter en lang nettverksledning RJ45 som kan samles i en rull når den ikke er i bruk. Noe som dette: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25115 MEN jeg finner kun maks 2,5 meter. Har googlet i hel no. Noen som vet om lengre? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Du kan jo lage din egen TP-Trommel med å bruke en slik: Lenke til kommentar
nissen8663 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hei! Biltema har 100 meter. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 nettverksledning RJ45 det finnes ikke.RJ45 er pluggen det. du vil vel ha en nettverkskabel type cat-5e tenker jeg. har forresten aldri hørt om noe særlig lengre det som du har funnet der heller. Hei! Biltema har 100 meter. du tenker på installasjons rull som ikke er klar til bruk. ville nok fungert dårlig til det bruker TS tenker på her. men vis du kombinerer en 100meters rull nettverkabel og den trommelen som Palme viser bilde av så er du vel på gang ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå