NoLimit_^ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ja, topic sier alt. Prøvde søke funksjonen, men fant ikke noe som hjalp meg. Har hørt mange pro.gamere bruker såkalte "Mouse Bungees", hmm... Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Dette er en mouse bungee: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...EGMBBB&toc=4280 Den brukes til å holde ledningen til musa på plass. Noe som får musa til å virke "trådløs" Håper du fikk svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
ezzential Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 de har den på www.microplex.no, det er en slags "museledningholder" som ikke hindrer at du kan bevege musa, men samtidig holder ledningen av veien Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Ofte kjekt å ta en titt i omtalearkivet vårt. Da kunne du for eksempel funnet en test av Mouse Bungee. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Ofte kjekt å ta en titt i omtalearkivet vårt. Da kunne du for eksempel funnet en test av Mouse Bungee. Trodde ikke sånt fantes på den tida artikkelen ble skrevet, og ble jo medlem av gamer.no nesten rett etter artikkelen, så jeg trodde jeg var ganske så oppdatert når det kom til artikler, hehe Menne, takker for alle svar Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Dette er en mouse bungee:http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...EGMBBB&toc=4280 Den brukes til å holde ledningen til musa på plass. Noe som får musa til å virke "trådløs" Håper du fikk svar på spørsmålet ditt. de har den på www.microplex.no, det er en slags "museledningholder" som ikke hindrer at du kan bevege musa, men samtidig holder ledningen av veien Bra jobba ezzential. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Orion: ta en titt på tidspunktet du. Han svarte på spørsmålet samtidig som en annen, og hadde ingen mulighet til å vite at det var svart på allerede. Så da fjerner jeg det ironiske i skriften (dersom det var ironisk da) og sier: Bra jobba ezzential. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 Orion: ta en titt på tidspunktet du. Han svarte på spørsmålet samtidig som en annen, og hadde ingen mulighet til å vite at det var svart på allerede. Så da fjerner jeg det ironiske i skriften (dersom det var ironisk da) og sier: Bra jobba ezzential. hehe, samme tidspunkt, what's the odds of that happening? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå