Windoge Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Når det står i en annonse at minimumskravet for å få jobben er fullført 3-årig videregående skole, mener de da generell studiekompetanse? For f.eks jeg gikk GK og VK1, så 2 år i lære. Læretid telles vel også som videregående, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Generell studiekompetanse krever en viss fagsammensetning. Du som har gått yrkesskole må nok gå allmenn påbygg for å få det. Annonsen er ikke så tydelig som den burde være, men det virker som om det er dette de mener. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg gikk først elektro, så dataelektronikk, og så datael 3. året. Så jeg har 3 år på videregående, men har ikke studiekompetanse... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg gikk først elektro, så dataelektronikk, og så datael 3. året. Så jeg har 3 år på videregående, men har ikke studiekompetanse... Nettopp. Når det står fullført videregående skole eller 3-årig videregående er det vanskelig å vite om de mener med eller uten påbygging. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Problemet ditt er vel at det står i en jobbannonse, så akkurat hva de egentlig mener er vel avhengig av firma... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå