Gå til innhold

Kommentartråd: Prosjekt Gammelt til nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemte forresten og nevne at floppy hullet skal få nytt deksel. Siden det gamle har jeg ikke lenger og jeg har ikke planer om og ha noe annet der.

Hva jeg har tenkt på kassa til nå er og ha 1 stk blueray leser/brenner under der igjen skal det være et hotswap hdd kabinett for 3 disker.

Endret av WilliamRobertsen
Lenke til kommentar

Sitter og funderer på oppsett og heller i meg kaffe (er vel snart gått en liter)

Gigabyte GA-MA770-UD3

AMD Phenom II X2 545

Corsair XMS2 PC6400 DDR2 2GB CL5

Samsung SH-B083L/BSBP Blu-Ray spiller

Gainward GeForce GT220 1GB PhysX CUDA

3 stk Blå led vifter 120mm

1 stk blå led vifte 80mm

2 stk kalde katoder

Metallnetting

Chieftec 2 x 5.25" bays for 3 S-ATA HDD

Kom gjerne med innspill. Skal ha det så kraftig som mulig til lite penger.

Lenke til kommentar

Nei mer en oppussing egentlig. Kaller det egentlig nytt pga alt arbeidet jeg har fått med det til nå.

Kommer en håndfull bilder av montering og floppy dekselet jeg lagde tidligere i dag om en 10 min fra nå.

Lenke til kommentar

Vurderer og komme med et lite sideprosjekt i tilleg til dette.

Skal lage en testbenk/overklokkkingsbenk i mdf plater og kansje dreie bein og nedre platen i bubinga.

Bubinga-3.jpg

Jeg har ingen store ønsker om og overklokke i dette øteblikkket, men jeg kommer til og montere et gammmelt pentium hovedkort med 1.8 ghz prosessor bare for morroskyld.

Lenke til kommentar

Ser ut som om du har peiling på dette med treverk, dette ser flott ut! Men for all del, kast plastikken. Det ser ut som om du helt fint hadde klart å lage alle paneler ut av treverk på en svært pen og tilfredsstillende måte. Dette kunne virkelig ha blitt bra! Budsjett og tid setter kanskje stopper men tenk hvor bra det hadde blitt! Ser litt jall ut med plastikk blandet med nydelig treverk!

Bra jobbet til nå :)

Lenke til kommentar

Blir bedre med lakk da. Nå minner fronten om en gammel hp maskin. jeg kommer sansynlig vis til og bytte det dekselet ved siden av floppy hølet og skal sette inn et par usb porter der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...