Gå til innhold

Test av Siemens M55

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
M55 kommer i måneds-skiftet juni/juli og vil koste ca 2000,- uten binding.

2000,- :o Det var ganske lite for en helt ny med fargeskjerm. Gleder med til den kommer :smile:

Merk deg, jeg TROR at du kommer til å savne Ir (og BT). Asså, konkurrentene har det ikke heller, men sånt som Ir og BT blir standard...

Lenke til kommentar

SL55 og T610 Abyss Blue er lekre telefoner. Klarere ærlig talt ikke se hva dere ser i denne telefonen her.. Ser ikke helt for meg det store utvalget av cover heller.

Men da er jo ikke dette en telefon som skal ta opp kampen med SL55 og T610. 3510i er jo ikke akkuratt noe smykke den heller, så den faller kanskje i smak hos de som liker den slags.

Lenke til kommentar

Hvis siemens hadde puttet irda inn i m55 så tror jeg mange flere ville vurdert den, for da hadde den absolutt vært god for 2000kr!

Irda koster nesten ingenting, og mange ungdommer i dag bruker irda til å dele bilder med hverandre, og jeg kan ikke se for meg at de gidder å bruke 5kr på å sende et bilde pga. mangel på irda. (sende via mms)

Pga. mangel på irda så mener jeg at t310 fortsatt er en bedre telefon for pengene.

T310 koster jo mindre også, i tillegg til at den har wap 2.0.

Uansett så er m55 stilig.

Lenke til kommentar

Samme med BT. Tror det var i Illustrert Vitenskap jeg leste at selve BT hardware koster nesten ingenting. Mulig de holder litt igjen med BT for å letterer forsvare en høyrere pris på de dyrere modellene.

Har hatt BT så lenge nå med T68 så ville nok savne på hvis jeg fikk meg en uten.

Lenke til kommentar

Har hørt at BT koster ca 50,- for hver mobil.

Grunnen til at både M55 og SL55 ikke har BT er at CPU er for treg til å kunne kjøre 4096 farger og BT samtidig. Grunnen for at M55 ikke har IR aner jeg ikke... siden SL55 har IR, er det i allefall ikke på grunn av størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...