larsos Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hvor mye kan man overklokke en P4 2.6GHz FSB 800MHz Boxed på et MSI 875P NEO-FIS2R ? Er ny med Intel. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har sett slike prosessorer som kommer opp mot 3,6GHz (sinnsykt høy FSB da ) mange klarer ca 3,5GHz med orginalkjøleren, og 3,2GHz burde de fleste kunne klare. Skal gå for samme løsning i slutten av juni samme hk og samme CPU + 1 gig PC 3500 eller PC3700 DDR minne..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 hvorfor har du kjøpt deg ny cpu osv når du allerede har et bra system, det som er flaskehalsen er jo skjermkortet! Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 mange klarer ca 3,5GHz med orginalkjøleren, og 3,2GHz burde de fleste kunne klare. Trorke så mange klarer 3.5Ghz med originalkjøleren! heller 3Ghz.. Men en 3.2Ghz med bra kjøling er fullt mulig..KOmmer jo an på hk og ram oxo da.. Lenke til kommentar
larsos Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 hvorfor har du kjøpt deg ny cpu osv når du allerede har et bra system, det som er flaskehalsen er jo skjermkortet! fordi at hovedkortet og prosessoren er ødelagt ! skal kjøpe 9800pro og ny ram når jeg får råd Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ikke vær skråsikker på det. Jeg sitter med Abit IS7 og 2.8 ghz. Jeg klarer bare 3 ghz oc med en meget bra kjøler (SLK900). Det er tydlivis veldig individuelt hva folk klarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå