Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Fractal Design Define R2

Anbefalte innlegg

Er det noen som har drifts-erfaring med kabinett som Fractal design f.eks, hvor PSU suger inn luft fra undersiden? Hører at noen er redd for at det lett samler seg hybelkaniner i støvfiltret til PSUen. I så fall, hvor ofte er det nødvendig å rense filtret?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei no har hardware skrevet ein bra test av produktet.

Angånde støv og kor mye du må rense filtret har litt med kor flink du sjølv er og holde det reint. Hus der det er svært støvete vill du merke fort at du må rense filtret oftere, Heime oss meg har eg det ganske reint, tar og rense filtrene ca 1 gang i månden. Sjølv om filtrene har svært lite støv.

Vist du har greie vaner med vasking og rydding i huset tar du ein tur innom datamaskinen på vegen så holder pc-en seg støvfri ;)

Lenke til kommentar
Hei no har hardware skrevet ein bra test av produktet.

Angånde støv og kor mye du må rense filtret har litt med kor flink du sjølv er og holde det reint. Hus der det er svært støvete vill du merke fort at du må rense filtret oftere, Heime oss meg har eg det ganske reint, tar og rense filtrene ca 1 gang i månden. Sjølv om filtrene har svært lite støv.

Vist du har greie vaner med vasking og rydding i huset tar du ein tur innom datamaskinen på vegen så holder pc-en seg støvfri ;)

Spørs også om du har PC'en på soverommet. Kommer en del støv fra dyner og senger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...