banansplitt™ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Hei! Dette er sikkert et dumt spørsmål som er blitt spurt så utrolig mange ganger tidligere, men jeg søkte og enten fant jeg ikke svar eller så var det utdatert. Jeg vil ha den nyeste iPhonen (2nd gen 3gs?) til en så billig penge som mulig. Hva er alternativene? Tar alt fra å bryte abn. til en billig mnd. pris. EDIT: Har prøvd å sjekke ut diverse nettbutikker, men tilsvarende hos alle er at de ikke oppgir antall mb i nettbruk noe som er viktig for meg. Kommer til å bruke litt Spotify / web. Da burde vel 500-1000mb holde? Endret 17. februar 2010 av Points Lenke til kommentar
underdark Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg lurer også på dette. Har lyst på den nye iPhone'n da min gamle 1st gen fra vår 2008 begynner å bli sløv. Men - jeg hører rykter om at iPhone 4G kommer i juni, isåfall er det jo teit å kjøpe ny nå. Hvor mye data du bruker med spotify avhenger av i hvor stor grad du hører på de samme sangene om igjen. Er det 10 album du alltid hører på, kan du høre på dem (dermed legge dem i cachen på telefonen) hjemme hvor du kan laste ned gratis over WiFi og dermed skaper de null trafikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå