Gjest Ensomlurer22år Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Holdt på med en jente en liten periode, alt var kjempe flott. En dag får jeg spørsmålet om jeg er forelsket. Svarer at jeg tror jeg er det, får svar at vi må snakke om det.. Svaret blir jo jeg liker deg kjempegodt men jeg er ikke forelsket, er ikke klar for og bli kjæresten din osv.. Vi har fortsatt god kontatakt,litt flørtende tone osv hva tenker folk, er det fortsatt muligheter? Eller er det bare å godta at vi aldri kommer til og bli no mer? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er fortsatt mulighet, kanskje hun ikke er klar for kjæreste akkurat nå. Behold den samme tonen som dere har har, så får du vente å se hva som skjer. Det kan jo hende at hun bare trenger litt mere tid. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 la henne få litt tid på seg, fortsett å prate som normalt. la det som skjer skje Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Nei, det er ikke noen muligheter, Gå videre. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Det er muligheter, men ikke store nok muligheter til at du skal legge all energi i dette og bare gå og vente. Fortsett å hold en flørtende tone, og ha det gøy med henne. Lat som at den samtalen aldri hendte, og fortsett å prøve å dra det fremover. MEN ikke la henne bli ditt eneste alternativ. Flørt med de du har lyst til å flørte med, og vær åpen for alle de andre mulighetene som også er der ute. Finner hun ut av at hun begynner å få følelser for deg, så vil hun gjøre deg obs på det, og da kan du konsentrere deg om henne. Men hvis hun ikke har det vil hun ikke fortelle det til deg fordi dere allerede har hatt "praten". Og da er det synd å gå rundt og vente i evigheter for noe som ikke kommer til å skje. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå