Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Dynabel.no - FANTASTISK service!

Anbefalte innlegg

Må bare få lov å skryte av Dynabel :)

Det hele startet med at jeg hadde kjøpt nye høyttalere hos Surround.no, disse kom, og jeg ble strålende fornøyd med. Det jeg irriterte meg litt over, var at forsterkeren jeg har ikke har frekvensdeling, så subbene og høyttalerne spilte samme frekvens. Og da ble det mye feil i lydbildet..

Jeg var altså på jakt etter et delefilter.

Snakket med Soundgarden angående dette, og de anbefalte meg videre til Dynabel, da disse kunne finne fram deler, og gi meg info.

Fant fram nettsiden, og her var det ikke lett å bli klok, så her sendte jeg mail til en av de ansatte om problemstillingen. Vedkommende anbefalte meg å ringe, da det er enklere å snakke enn å skrive mail.

Ringte litt utpå dagen, og fikk beskjed at vedkommende var opptatt, ingen problem, la igjen nr, og ble oppringt av en hyggelig mann noen minutter senere.

Han spurte meg litt diverse ting om høyttalerne mine, hvilken frekvenser jeg ville ha vekk, osv. Veldig greie, og forståelige spørsmål selv en høyttaler-n00b som meg kunne klare å svare på.

Her fikk jeg masse ny informasjon, mannen var hyggelig, kunnskapsfull, og viste hva han snakket om.

Etter at jeg hadde fått litt info, og pris,så ba jeg vedkommende å sende varen til meg. Samme dag kommer en e-post med sporingsnr, og info.

Et par dager etterpå mottok jeg alle delene som måtte til, og et koblingsskjema, på hvordan dette skulle kobles.

Er rett og slett MEGET imponert over servicen, kunnskapen, og kompetansen til Dynabel.

Absolutt ikke siste gang jeg skal benytte dem, om det enten er bilstereo, hus-stereo, extrautstyr, eller informasjon!

Terningkast 6 :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med deg der.

Dynabel er rett og slett konge på service/kundeservice. Har kjøpt endel høytalere til bil, både til meg og kompisene. En gang så klarte jeg å sprenge en basshøyttaler, stakk dit og forklarte problemet, det var ene forsterkeren som tokk kvelden, og ga ut altfor høy strøm sånn at suben sprengte.

De ga meg ny på på stedet, og jeg fikk rabatt på ene forsterkeren ;:)

Lenke til kommentar
Enig med deg der.

Dynabel er rett og slett konge på service/kundeservice. Har kjøpt endel høytalere til bil, både til meg og kompisene. En gang så klarte jeg å sprenge en basshøyttaler, stakk dit og forklarte problemet, det var ene forsterkeren som tokk kvelden, og ga ut altfor høy strøm sånn at suben sprengte.

De ga meg ny på på stedet, og jeg fikk rabatt på ene forsterkeren ;:)

Kan ikke si meg annet en enig i at de er flinke der borte :)

Svoger jobbet der tidligere i butikken og bygde høytalere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...