sinnaelgen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) jeg har nå satt samen min egen pc. men jeg får problem når Windows 7 skal installeres. en stund etter at installeringsprogrammet har starter kommer det opp en melding om at det trengs en enhetsdriver til dvd spilleren/ brenneren. det er en beneq 1670. det står videre at hvis dette er en DVD/CD i spilleren så kan den trygt fjernes . problemet er at jeg ikke kommer meg videre . man kan enten velge "ok" som gir beskjed at det ikke er funnet noen driver elle velge å avbryte. det ender med at installeringen avsluttes /eller stopper. hva skal jeg nå gjøre ? Endret 18. februar 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Restartet du maskinen med plata i slik at du startet fra DVD når du skal innstallere? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) ja. det er en helt nye maskin. jeg har aldri vær borte i at jeg trenger driver til DVD spilleren. uansett så har jeg ikke klar å finne non driver verken på nettet eller på noen av platen som fulgte med. for øvrig så fulgte det ikke men noen driver når denne bereneren ble kjøp for noen år siden det rette beskrivelsen er benq DW 1670 Endret 17. februar 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 http://benq.no/support/downloads/downloads.cfm/dtype/B/page/downloads/product/893 Kan jo starte med denne firmware oppdateringen? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 jeg får se hva det blir til . har nå fåt maskinen til å fungere med en engels utgave av w7 home. har kjøp en annen dvd brenner og er ikke sikker på om jeg gidder å levere den tilbake Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Samme problem her. Anbefalte å lage en bootbar USB-stikke. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1205734 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 i mit tilfelle så måtte jeg latened en annen utgave. brenne den som en Iso fil dermed fikk jeg instalert W7 her brukte jeg aktiveringskoden fra den utgaven jeg kjøpte. den ble godkjent uten problemer . nå gjenstår det å få den til å bli en norsk utgave , DVD en med w7 home funger ikke til det. jeg prøvde men det ble bare feilmedlig og programmer som ikke kunne kjøres på w7 å gjøre overføre w7 til en minnepen med en maskin som kjører på xp tol i mit tilfelle omtrent 11 timer. så verse god. og så var det en fiasko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå