Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?


Evju

Anbefalte innlegg

Så at noen skrev at 4GB fulgte med, regner med at det er microSD-kort.

 

Er det noen grunn til å gå for noe større, si, 16 GB kort? Tenker på offline lagring av kartdata, google-earth-data osv. osv.?

 

(Har forstått det sånn at apps ikke lagres på slike kort, men på innebygget RAM...)

 

Petter

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ahh... Sporingsnummer mottatt. Noen som har en formening på posttiden fra Moobi til Haugesund? Føler det har tatt 4 dager+ tidligere.

 

Har forresten bestilt fra Chess med 200 kroner i rabatt. (Chessbonus)

 

Jeg bor også i Haugesund. I 90% av tilfellene tar det 3 dager. Og jeg bestiller mye crap på internett.

Lenke til kommentar

Ang tilbehør, så er vi på saken, tilbehørsansvarlig snakker med forskjellige leverandører nå. Med cradle, mener du bordlader som mobilen står i, som f.eks dette?

 

http://www.mobilefun.co.uk/htc-desire-desktop-charging-cradle-p24203.htm

 

Mvh

Elprice.no

U, får jeg en sånn for 100kr skal jeg ha 2 :p

 

Me too. Denne kan jo brukes både på veggladeren og til PC'en.

Hmm, én på soverommet også... Da blir det 3 ;-)

Lenke til kommentar

mpx har også nå 100+ på lager, og 200 kr. billigere enn komplett. Og pickuppoint 500 m fra meg... *sikle*

Takk for tipset! Bestillt!! Får den i morgen:)

 

Cool't...

 

Bare jeg ikke var dum som ikke bestilte selv, før jeg tipset... hehe...

 

Får forte meg og bestille en Desire + 16GB kort...

Lenke til kommentar

Ang tilbehør, så er vi på saken, tilbehørsansvarlig snakker med forskjellige leverandører nå. Med cradle, mener du bordlader som mobilen står i, som f.eks dette?

 

http://www.mobilefun.co.uk/htc-desire-desktop-charging-cradle-p24203.htm

 

Mvh

Elprice.no

U, får jeg en sånn for 100kr skal jeg ha 2 :p

 

Me too. Denne kan jo brukes både på veggladeren og til PC'en.

Hmm, én på soverommet også... Da blir det 3 ;-)

 

Jeg vil også ha 2!

Lenke til kommentar

Sukk, dette er siste gangen jeg gidder å forhåndsbestille noe tror jeg. La inn ordre på elprice 23. Februar, enda så kunne jeg ha ventet til i dag og kjøpt den på komplett og hatt telefonen i morgen. Lønner seg jo ikke i det heletatt å være tidlig ute :(

Lenke til kommentar

Sukk, dette er siste gangen jeg gidder å forhåndsbestille noe tror jeg. La inn ordre på elprice 23. Februar, enda så kunne jeg ha ventet til i dag og kjøpt den på komplett og hatt telefonen i morgen. Lønner seg jo ikke i det heletatt å være tidlig ute :(

 

Hvem er det som hindrer deg i å kansellere ordre hos Elprice og bestille fra MPX/Komplett?

Lenke til kommentar

Sukk, dette er siste gangen jeg gidder å forhåndsbestille noe tror jeg. La inn ordre på elprice 23. Februar, enda så kunne jeg ha ventet til i dag og kjøpt den på komplett og hatt telefonen i morgen. Lønner seg jo ikke i det heletatt å være tidlig ute :(

Ditto :)

Vurderer å bestille fra Komplett isteden og hente den der i dag.

Lenke til kommentar

Sukk, dette er siste gangen jeg gidder å forhåndsbestille noe tror jeg. La inn ordre på elprice 23. Februar, enda så kunne jeg ha ventet til i dag og kjøpt den på komplett og hatt telefonen i morgen. Lønner seg jo ikke i det heletatt å være tidlig ute :(

Ditto :)

Vurderer å bestille fra Komplett isteden og hente den der i dag.

 

MPX selger telefonen 200,- billigere og har akkurat samme pick-up-points som Komplett så jeg skjønner ikke hvorfor Komplett skulle være et alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...