toffo Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Bekreftet mottatt på sentrallager hos Nordialog i går, jeg har den før 12 i dag! (Henter i butikk) Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er det noen andre som har bestilt desire(u/abo) fra komplett? Trenger forslag til evt. ny abonnement (telenor). Nå har jeg en dejuice abonnement(er ikke sikker på hvilket) som jeg hadde fra min gamle mobil, og er ganske sikker på at jeg trenger en ny, siden jeg har tenkt å surfe litt. Ikke sender jeg voldsomt med sms og snakker mye. Håper noen som har bedre peiling enn meg kan svare:) FriHet + MobilSurf bør være en grei kombinasjon om du har tenkt å surfe litt. EDIT: diskusjon.no må komme seg over på sommertid, kl er nå 05.27 ikke 04.27 Tenkte meg også den combo'en. Har FriHet allerede, og det er jo gunstig med 0 i mnd.avgift for en som ikke bruker telefonen ekstremt mye. Antar at MobilSurf kan avsluttes etter et par måneder, som jeg regner med at "surfe-manien" kommer til å ta før den fader litt ut igjen... :!: Ja det mener jeg man kan si opp når man vil. Og 500MB er helt sikkert nok til normalt bruk, sjekket ut litt hvor mye data jeg benyttet pr. mnd for en tid tilbake på min iPhone og tror aldri jeg var over 500MB. Blir nok kanskje litt snaut om man benytter Spotify/Wimp, men man kan jo bare laste ned spillelistene på mobilen når man er koblet til WLAN på Spotify, regner med at den muligheten vil komme for Wimp også.. Ikke fått noe mail med sporingsnr enda... Selvom han jeg snakket med på Moobi i går mente på at jeg skulle få den i går.. @ MrEspen - Er det du som unboxer på bilde?? I såfall, hvor fant du mobilen din? Lenke til kommentar
DrinKing Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Og for dem som lurer på batterilevetiden, og hvordan man kan forlenge den... http://www.thinkgeek.com/computing/usb-gadgets/ceca/ Bracer of Battery Life +2 1500mAh ekstra + god geek følelse Lurer på om den er 100% vanntett.... Den saken såg jo grei ut! men den har jo mini usb. HTC Desire har Micro usb... eller er det samme kontakt? Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vet noen om at desire har tv-ut mulighet? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Førsteinntrykket er veldig bra, den føles solid.... 10 min så var den synka mot google, exchange og facebook. Trackpaden fungerer veldig bra, ingen tegn til lag i menyene (heller ikke pinch zoom), nyyyydelig skjerm. Og overraskende nok har jeg 133MB ledig minne rett ut av esken, det er faktisk mer enn jeg håpet på... Lenke til kommentar
democomputer Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Etter å ha hørt så mye bra om skjermen, og sett , skal ikke jeg ha noe plast eller gummi på min precious. Jeg mener Desire... Lenke til kommentar
cral Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da stikker jeg og henter min Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vet noen om at desire har tv-ut mulighet? har ikke det nei Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Forbanna unger. Jeg får ikke min før i begynnelsen av mai. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Tror ikke den har USB host capabilities, men enkle spørsmål, kan få enkle svar. Mao: Man kan koble den opp mot eksterne disker, men jeg tror ikke man kan koble den opp mot en usb disk. Ai.. Det var litt skuffende. Av en eller annen grunn tok jeg det for gitt, men det er kanskje ikke vanlig på smart-telefoner? Hadde lyst til å kunne koble til kamera og kort-leser for overføring av filer til telefonen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 NetOnNet har flyttet telefonen til 21.april, det lover jo bra... Lenke til kommentar
Jens-One Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Bestilte hos Netcom i slutten av mars og fikk nettopp en melding om at pakken var sendt! Lenge siden jeg har hatt så mange sommerfugler i magen! Lenke til kommentar
Protac Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der fikk akkurat Komplett 100+ på lager Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Vet noen om at desire har tv-ut mulighet? har ikke det nei Det var det jeg var redd for! Har søkt en del på nettet uten hell! Men takk skal du ha! Lenke til kommentar
snowyspalace Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Førsteinntrykket er veldig bra, den føles solid.... 10 min så var den synka mot google, exchange og facebook. Trackpaden fungerer veldig bra, ingen tegn til lag i menyene (heller ikke pinch zoom), nyyyydelig skjerm. Og overraskende nok har jeg 133MB ledig minne rett ut av esken, det er faktisk mer enn jeg håpet på... Ikke dårlig, 1885 poster før noen faktisk har den i hånden og kjøpt i Norge. Grattis foresten. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der fikk jeg sporings-sms fra posten, har bestilt hos Netcom! Kommer fortsatt ikke noe opp hos posten da. Håper de ikke skal sende den via sentrum, for da får jeg den ikke før imorgen! Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Der fikk jeg sporings-sms fra posten, har bestilt hos Netcom! Kommer fortsatt ikke noe opp hos posten da. Håper de ikke skal sende den via sentrum, for da får jeg den ikke før imorgen! Grattis, mannen, mannen, mannen... Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da var mitt sporenummer på plass. Går den via omlastningssentralen i Oslo i dag vil jeg antagelig ha den i hende i morgen! Og: Til sammeligning "HTC Desire - Hva mer kan vi ønske oss?" -Startet 17. Februar 2010 - 1897 Poster "Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS." -Startet 9. Juli 2009 - 1221 Poster Sier litt. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Da var mitt sporenummer på plass. Går den via omlastningssentralen i Oslo i dag vil jeg antagelig ha den i hende i morgen! Og: Til sammeligning "HTC Desire - Hva mer kan vi ønske oss?" -Startet 17. Februar 2010 - 1897 Poster "Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS." -Startet 9. Juli 2009 - 1221 Poster Sier litt. Sier aller mest om hvor vanvittig trege SE er til å få telefoner ut på markedet etter å ha "avduket" dem Lenke til kommentar
mroek Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Mange som kommer til å få telefoner i morgen da. Tipper komplett også vil få en travel dag i pakkeavdelingen... Men et helt annet spørsmål: Hvilket språk foretrekker dere på telefonen? En kamerat har en Hero, men han byttet til engelsk på telefonen på grunn av mange dårlige oversettelser til norsk. Er det kurant å ha telefonen på engelsk men fremdeles beholde den norske ordboken i det originale HTC-tastaturet? Jeg kjenner til scandinavian keyboard som vil gi denne muligheten, men jeg har også hørt folk som mener at det originale tastaturet er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå