Tokra Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Netcom har nå på siden sin at telefonen ikke er på lager Det hjalp sikkert på salget av første parti alle ryktene her inne på forumet om at Moobi ville sende ut før(så tidlig som mandag) de andre. Lenke til kommentar
mrk0 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er det noen andre som har bestilt desire(u/abo) fra komplett? Trenger forslag til evt. ny abonnement (telenor). Nå har jeg en dejuice abonnement(er ikke sikker på hvilket) som jeg hadde fra min gamle mobil, og er ganske sikker på at jeg trenger en ny, siden jeg har tenkt å surfe litt. Ikke sender jeg voldsomt med sms og snakker mye. Håper noen som har bedre peiling enn meg kan svare:) Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Fææn! Moobi tomme allerede? Jeg bestilte fra Chess på Mandag, kommer aldri til å få den! :I( Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Er det noen norske nettbutikker i det hele tatt som selger invisible shield? Dustinhome har de i sitt sortiment, men ikke på lager - Både screen og full body. Edit: Beregnet levering 30.04.2010 Endret 13. april 2010 av Amphipod Lenke til kommentar
freerun Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 SKulle det ikke kommer flere telefoner frem mot helgen da? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er det noen norske nettbutikker i det hele tatt som selger invisible shield? Dustinhome har de i sitt sortiment, men ikke på lager - Både screen og full body. Edit: Beregnet levering 30.04.2010 http://cdon.no/elektronikk/invisibleshield_htc_desire_screen-8683148 Kjøpte til helten min der, funka fint. Bra kvalitet! ikkje ei ripe på den enda... Men lurer på om eg skal ha slikt på til ønsket mitt... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er det noen andre som har bestilt desire(u/abo) fra komplett? Trenger forslag til evt. ny abonnement (telenor). Nå har jeg en dejuice abonnement(er ikke sikker på hvilket) som jeg hadde fra min gamle mobil, og er ganske sikker på at jeg trenger en ny, siden jeg har tenkt å surfe litt. Ikke sender jeg voldsomt med sms og snakker mye. Håper noen som har bedre peiling enn meg kan svare:) Frihet er vel ganske greit abb fra telenor. Har bestilt ønsket mitt på komplett uten abb. Lenke til kommentar
Eirikpet1 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Sign up to join the ZAGG mailing list and enter our weekly Gadget Giveaway!Be sure to check your email for a free discount code up to 50% off. Kjem opp når du trykkjer på Ipad'en nede i hjørnet på sidene deira. Ifølge xda er visst sannsynet for å få ganske stort, og då gjerne meir enn 5% som dei kodane som er posta her. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Får jeg ikke mobilen før helga skyter jeg meg =/ Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Er det noen andre som har bestilt desire(u/abo) fra komplett? Trenger forslag til evt. ny abonnement (telenor). Nå har jeg en dejuice abonnement(er ikke sikker på hvilket) som jeg hadde fra min gamle mobil, og er ganske sikker på at jeg trenger en ny, siden jeg har tenkt å surfe litt. Ikke sender jeg voldsomt med sms og snakker mye. Håper noen som har bedre peiling enn meg kan svare:) FriHet + MobilSurf bør være en grei kombinasjon om du har tenkt å surfe litt. EDIT: diskusjon.no må komme seg over på sommertid, kl er nå 05.27 ikke 04.27 Endret 14. april 2010 av aJens1 Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Noen som vet hvorfor Chess ikke tilbyr HTC Desire med abonnementet ChessOn Flex? Dette hadde passet meg kjempe bra med 120 ringeminutter, 180 sms, fri bruk av datatrafikk og 5 mms i tillegg til muligens en litt billigere telefon. Dette i stedet for å kjøpe telefonen uten abonnement og så ta det nevnte abonnementet. Bare ring dem så ordner de det. Bestilte Desire med ChessOn Flex til 3749,- inkl frakt. Nå håper jeg bare de får sendt den avgårde snart Takk. Sendte de e-post nå så håper å svar i morgen. Edit: Hvor slags type abonnement valgte du da for å få den prisen? PS. pocketnow.com ute med ny video av Desire: http://www.youtube.com/pocketnowVideo#p/u/0/qErcV9iFj0k Jeg bare ba om ChessOn Flex, og da fikk jeg den prisen. Det er den prisen Chess-kunder kan kjøpe den for såvidt jeg skjønte. Er det bindingstid på den da? Og kan du "flexe" abonnementet ditt som du selv vil?Tenker på det at om jeg finner ut at jeg "bare" bruker 950mb så kan jeg likegodt betale for 1000mb som for fri bruk, som er 100,- billigere. Edit: Og hva er dette valget mellom tilsynelatende "vanlig" og "nedbetaling 199". Telefonen blir jo nesten 2 000 kroner billigere ved å velge sistnevnte. Endret 14. april 2010 av VistaX Lenke til kommentar
polsen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Er det noen andre som har bestilt desire(u/abo) fra komplett? Trenger forslag til evt. ny abonnement (telenor). Nå har jeg en dejuice abonnement(er ikke sikker på hvilket) som jeg hadde fra min gamle mobil, og er ganske sikker på at jeg trenger en ny, siden jeg har tenkt å surfe litt. Ikke sender jeg voldsomt med sms og snakker mye. Håper noen som har bedre peiling enn meg kan svare:) FriHet + MobilSurf bør være en grei kombinasjon om du har tenkt å surfe litt. EDIT: diskusjon.no må komme seg over på sommertid, kl er nå 05.27 ikke 04.27 Tenkte meg også den combo'en. Har FriHet allerede, og det er jo gunstig med 0 i mnd.avgift for en som ikke bruker telefonen ekstremt mye. Antar at MobilSurf kan avsluttes etter et par måneder, som jeg regner med at "surfe-manien" kommer til å ta før den fader litt ut igjen... :!: Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Håper virkelig Moobi får sendt ut telefonene i dag, jeg vil ha min til helgen! ~ Mortis Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det står: "Lagerstatus: Ubekreftet" for htc desire hos Chess! Dette MÅ være for nye bestillinger... håper jeg Lenke til kommentar
cral Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) går d ann å koble opp ekstern HD på mobilen? Klart det. Hæ?! Det er ikke så opplagt... Men går det, dvs. at den har USB host capabilities, så er det jo glimrende... Trodde ikke den hadde det, men happy for å ta feil... Tror ikke den har USB host capabilities, men enkle spørsmål, kan få enkle svar. Mao: Man kan koble den opp mot eksterne disker, men jeg tror ikke man kan koble den opp mot en usb disk. Edit: Skrivefeil og presisering. Endret 14. april 2010 av cral Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hos Netcom står det "ikke på lager, ubekreftet leveringstid". Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hos Netcom står det "ikke på lager, ubekreftet leveringstid". Er vel fordi de som var bestilt er utsolgt. Håpe håpe! Lenke til kommentar
cral Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Og for dem som lurer på batterilevetiden, og hvordan man kan forlenge den... http://www.thinkgeek.com/computing/usb-gadgets/ceca/ Bracer of Battery Life +2 1500mAh ekstra + god geek følelse Lurer på om den er 100% vanntett.... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Meeeeeh.......... SMERTE!!!! Får f*** håpe at Elprice får det i dag!! Då er det ein microskopisk sjanse for at eg får den før helga.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå