haabo Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Jeg kjøpte en gummibeskyttelse og betalte totalt 18 kr på Ebay. Kjøpte fullbody IS hos Cdon til 169 med gratis frakt. Jeg har bestilt hos Netcom, og har ikke fått melding om sending. Spennende å se om jeg får den før helgen. Har vært inne her og kikket regelmessig i dag, og det er morsomt å se at folk går av skaftet for denne modellen. Det er mao ikke bare meg. Snakket med netcom kundeservice i dag. De har pakket i dag og sender i morgen. Da bør telefonen være på plass til helgen Og de sa at det følger med 4gb minnekort. Endret 13. april 2010 av haabo Lenke til kommentar
Pottifar Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Virker som jeg valgte feil sted å bestille mobil fra, har bestillt fra cdon og de forventer ikke inn på lager før 19.04 (mandag) De hadde først både 12.04 og 14.04 (og sikkert mange fler før det også). Hadde ikke gjort meg noe å vente på denne telefonen, hvis det ikke hadde vært for at Nokia 6110 Navigatoren min ble ødelagt for en uke siden Men, men det er vel bare å smøre seg med tålmodighet og vente på at den kommer på lager. Blir vel enda lenger å vente + dyrere hvis jeg avbestiller for å kjøpe ett annet sted, vil tippe på at de fleste har solgt ut første partiet sitt nå Hei du.. Jeg bestillte 4. april. Da jeg i dag så at datoen ble flyttet sendte jeg en mail . Fikk til svar at ettersom jeg hadde forhåndsbestillt, var en telefon reservert og ville være meg i hende i slutten av uken, eller beg. av neste. Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg kjøpte en gummibeskyttelse og betalte totalt 18 kr på Ebay. Kjøpte fullbody IS hos Cdon til 169 med gratis frakt. Jeg har bestilt hos Netcom, og har ikke fått melding om sending. Spennende å se om jeg får den før helgen. Har vært inne her og kikket regelmessig i dag, og det er morsomt å se at folk går av skaftet for denne modellen. Det er mao ikke bare meg. Snakket med netcom kundeservice i dag. De har pakket i dag og sender i morgen. Da bør telefonen være på plass til helgen Og de sa at det følger med 4gb minnekort. Takk for info! Jeg vet det følger med 4gb minnekort, derfor har jeg allerede kjøpt et på 16gb. Lenke til kommentar
Balsature Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 går d ann å koble opp ekstern HD på mobilen? Lenke til kommentar
cral Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 går d ann å koble opp ekstern HD på mobilen? Klart det. Lenke til kommentar
ixpfah Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Vet ikke om denne har blitt linket til før, men her ser dere i hvertfall hvor en av telefonene våre har endt opp. Ser bra ut http://www.mobilen.no/wip4/pakker-htc-desire/d.epl?id=42587 Der klages det så desidert ikke på noe hakking, som har vært antydet er tilbaketrekkings-/forsinkelsesgrunn tidligere i tråden. Lenke til kommentar
polsen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 går d ann å koble opp ekstern HD på mobilen? Klart det. Hæ?! Det er ikke så opplagt... Men går det, dvs. at den har USB host capabilities, så er det jo glimrende... Trodde ikke den hadde det, men happy for å ta feil... Lenke til kommentar
Marcyss Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har Desire egentlig samme glass som HD2?? HD2 fikk jo aldri riper whatsoever og var en konge skjerm. Skjønner ikke hvorfor HTC da evt bytter ut denne vinneren? Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Noen på forumet her har jo sagt at de har fått riper, om jeg husker riktig ... Og ja, jeg er utålmodig etter å få tlf!!! Elprice, kjapp dere! Forresten, at dere var her på forumet var en avgjørende faktor for at jeg kjøpte fra dere Bare likte det, rett og slett. Og dere trenger ikke ta inn Invisible Shield, det kan vi jo bare bestille derfra uansett (dere vil vel kanskje også ta høyere pris...) Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det er mulig vi kan skaffe InvisibleShield til Desire, skal høre med kategorisjefen i morgen, hvis ja skal dere få beskjed, for dere vil heller ha det enn copter/timetech? Mvh Elprice.no Om dere kan kan konkurrere med priser rundt hundrelappen inkludert frakt på f.eks. InvisibleShield er det en mulighet. Gi oss heller et stilrent silikonetui. Tror det er et større marked for det. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det er mulig vi kan skaffe InvisibleShield til Desire, skal høre med kategorisjefen i morgen, hvis ja skal dere få beskjed, for dere vil heller ha det enn copter/timetech? Mvh Elprice.no Om dere kan kan konkurrere med priser rundt hundrelappen inkludert frakt på f.eks. InvisibleShield er det en mulighet. Gi oss heller et stilrent silikonetui. Tror det er et større marked for det. +1 Mykje større behov for silikoncase! Lenke til kommentar
alexasc Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som vet hvorfor Chess ikke tilbyr HTC Desire med abonnementet ChessOn Flex? Dette hadde passet meg kjempe bra med 120 ringeminutter, 180 sms, fri bruk av datatrafikk og 5 mms i tillegg til muligens en litt billigere telefon. Dette i stedet for å kjøpe telefonen uten abonnement og så ta det nevnte abonnementet. Bare ring dem så ordner de det. Bestilte Desire med ChessOn Flex til 3749,- inkl frakt. Nå håper jeg bare de får sendt den avgårde snart Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Noen som vet hvorfor Chess ikke tilbyr HTC Desire med abonnementet ChessOn Flex? Dette hadde passet meg kjempe bra med 120 ringeminutter, 180 sms, fri bruk av datatrafikk og 5 mms i tillegg til muligens en litt billigere telefon. Dette i stedet for å kjøpe telefonen uten abonnement og så ta det nevnte abonnementet. Bare ring dem så ordner de det. Bestilte Desire med ChessOn Flex til 3749,- inkl frakt. Nå håper jeg bare de får sendt den avgårde snart Takk. Sendte de e-post nå så håper å svar i morgen. Edit: Hvor slags type abonnement valgte du da for å få den prisen? PS. pocketnow.com ute med ny video av Desire: http://www.youtube.com/pocketnowVideo#p/u/0/qErcV9iFj0k Endret 13. april 2010 av VistaX Lenke til kommentar
ragwo Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Zagg har skiftet rabattkode fra protect20 til zagg20 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som vet hvorfor Chess ikke tilbyr HTC Desire med abonnementet ChessOn Flex? Dette hadde passet meg kjempe bra med 120 ringeminutter, 180 sms, fri bruk av datatrafikk og 5 mms i tillegg til muligens en litt billigere telefon. Dette i stedet for å kjøpe telefonen uten abonnement og så ta det nevnte abonnementet. Bare ring dem så ordner de det. Bestilte Desire med ChessOn Flex til 3749,- inkl frakt. Nå håper jeg bare de får sendt den avgårde snart Hvor mange MB gratis data er det på chesson flex?? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som vet hvorfor Chess ikke tilbyr HTC Desire med abonnementet ChessOn Flex? Dette hadde passet meg kjempe bra med 120 ringeminutter, 180 sms, fri bruk av datatrafikk og 5 mms i tillegg til muligens en litt billigere telefon. Dette i stedet for å kjøpe telefonen uten abonnement og så ta det nevnte abonnementet. Bare ring dem så ordner de det. Bestilte Desire med ChessOn Flex til 3749,- inkl frakt. Nå håper jeg bare de får sendt den avgårde snart Hvor mange MB gratis data er det på chesson flex?? Chess on FLEX er FLEXIBELT. 10 MB = GRATIS 100 MB = 49,- 1000 MB = 149,- Fri Bruk = 249,- Lenke til kommentar
alexasc Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som vet hvorfor Chess ikke tilbyr HTC Desire med abonnementet ChessOn Flex? Dette hadde passet meg kjempe bra med 120 ringeminutter, 180 sms, fri bruk av datatrafikk og 5 mms i tillegg til muligens en litt billigere telefon. Dette i stedet for å kjøpe telefonen uten abonnement og så ta det nevnte abonnementet. Bare ring dem så ordner de det. Bestilte Desire med ChessOn Flex til 3749,- inkl frakt. Nå håper jeg bare de får sendt den avgårde snart Takk. Sendte de e-post nå så håper å svar i morgen. Edit: Hvor slags type abonnement valgte du da for å få den prisen? PS. pocketnow.com ute med ny video av Desire: http://www.youtube.com/pocketnowVideo#p/u/0/qErcV9iFj0k Jeg bare ba om ChessOn Flex, og da fikk jeg den prisen. Det er den prisen Chess-kunder kan kjøpe den for såvidt jeg skjønte. Lenke til kommentar
chivasen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Netcom har nå på siden sin at telefonen ikke er på lager Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Netcom har nå på siden sin at telefonen ikke er på lager Ser Chess har fjernet dato og kun satt ubekreftet som status.. Kanskje gått tom allerede? Lenke til kommentar
Kaim Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er det noen norske nettbutikker i det hele tatt som selger invisible shield? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) edit: dobbelpost Endret 13. april 2010 av Skjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå