Dolce_vita Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Zagg har InvisibleShield til Desire i nettbutikken nå. En kode som gir 20% avslag er PROTECT20. Den fungerte i alle fall nå for 5 minutter siden. Takk Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kan ikke si jeg skjønner behovet for skjermbeskytter på Desire - min 8 måneder gamle Hero er fortsatt ripefri den, uten bruk av skjermbeskytter og med utstrakt lommeoppbevaring... Min HTC TD2 var også ripefri etter 9 mnd bruk. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Zagg har InvisibleShield til Desire i nettbutikken nå. En kode som gir 20% avslag er PROTECT20. Den fungerte i alle fall nå for 5 minutter siden. Fungerte fint som fjell dette Hvis jeg legger til grunn en drøy dollarkurs på 6, kostet beskyttelsen meg kr 96,- ikludert frakt (kun skjermbeskyttelse). Better safe than sorry tenker nå jeg. Hvis det ikke forringer brukeropplevelsen veldig, er det en grei forsikring. Slik jeg har forstått det, blir det vesentlig mindre fett og fingeravtrykk på skjermen også. Endret 13. april 2010 av learntofly Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei Takk for at du har kontaktet Moobi Norway pr. mail. Svar på din henvendelse finner du under. Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon. Det har oppstått en liten misforståelse her ser jeg, vi har fått disse telefonen inn hos oss nå, men får ikke sendt disse ut før den 14.04 siden dette er den offisielle lanseringsdagen. Så den vil bli sendt imorgen. Beklager misforstålelsen. Med vennlig hilsen/ Best regards Moobi Norway AS Fikk denne på mail fra Moobi akkuratt nå. ~ Mortis Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Better safe than sorry vil no eg sei, veit aldri kva som skjer, å skulle ein være uheldig vil eg heller ha invistert 120kr på å beskytte den fantastiske skjermen Og nei, den ødelegger ikkje skjermen, har sjølv sett den på ein iphone og då såg eg ikkje eingong at den var på, heller ikkje noko forskjell på respons etc, i allefall ikkje det med IS Lenke til kommentar
Bardårmer Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hva er greia med at 14.april er blitt til "offisiell" lanseringsdag? Den er jo flere uker forsinket allerede? Og om de sendte den idag ville vi ha fått den imorgen, på "offisiell lanseringsdag".. BS. Fredag da. That will be the day. Tror jeg blir sjuk fra jobb den dagen.. Lenke til kommentar
nietsoj100 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei Takk for at du har kontaktet Moobi Norway pr. mail. Svar på din henvendelse finner du under. Vi gjør også oppmerksom på at vi på www.moobi.com har utfyllende informasjon om vårt servicetilbud og nyttig informasjon om vedlikehold og bruk av din mobiltelefon. Det har oppstått en liten misforståelse her ser jeg, vi har fått disse telefonen inn hos oss nå, men får ikke sendt disse ut før den 14.04 siden dette er den offisielle lanseringsdagen. Så den vil bli sendt imorgen. Beklager misforstålelsen. Med vennlig hilsen/ Best regards Moobi Norway AS Fikk denne på mail fra Moobi akkuratt nå. ~ Mortis 96 kr var jo nok for litt plastikkfilm. Betalte selv 24nok for 18 skjermbeskyttere til desire og før dere begynner med at det sikkert bare var søppel så har jeg brukt denne typen beskytter på alle tlf jeg har hatt, inkl dama sine,ipoder osv og ingen har hatt så mye som en ripe i skjermen. Pratet også med moobi i dag og de skulle begynne og sende ut i dag. Pratet først med tele2s kundeservice og de sa at tlf lå klar til pakking og hadde gjort det siden bestillingsdato.Det viser jo bare at kundeservice ikke har peil bortsett fra at de ser at det er bestilt en tlf. Vi må nok bare smøre oss med tålmod, det er nok ingen tlf som blir sendt ut før i morgen. Og med posten sin trege fremgang har jeg den kansje på mandag igjen... Lenke til kommentar
Elprice.no Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det er mulig vi kan skaffe InvisibleShield til Desire, skal høre med kategorisjefen i morgen, hvis ja skal dere få beskjed, for dere vil heller ha det enn copter/timetech? Mvh Elprice.no Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det ser ut til at de fleste har fått og er klare til å sende ut telefonene i morgen bortsett fra Elprice? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det ser ut til at de fleste har fått og er klare til å sende ut telefonene i morgen bortsett fra Elprice? I tillegg til Lefdal, Elkjøp og Telenor (som ennå ikke har lagt telefonen ut for salg). Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Kontaktet NetOnNet, standardsvar der og. Tack för ditt mail.Produkten beräknas att komma in på lager runt den 14:e april. Önskar dig en trevlig dag! Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Bare til opplysning, så er Copter og InvisibleShield identiske, da de har samme produsent. Eneste forskjell er navnet på de to produktene... Brukte selv InvisibleShield til min Hero, men tok den av etter ca 1 måneds bruk. Den beskytter godt og vises nesten ikke, men man får en slags "gummi"-følelse og lugger litt når man sveiper litt hardt med fingeren. Smak og behag, men jeg foretrekker smooth glass mot fingeren Lenke til kommentar
Session^^ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Det er mulig vi kan skaffe InvisibleShield til Desire, skal høre med kategorisjefen i morgen, hvis ja skal dere få beskjed, for dere vil heller ha det enn copter/timetech? Mvh Elprice.no Jeg kan ikke skjønne vitsen. Det er ingen her som har sammenlignet de to uansett. Lenke til kommentar
SchmucK Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er det virkelig noen forskjell på plastikkfilm mot riper, når alle ligger i ca samme prisklasse? Lenke til kommentar
LeChock Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) http://mobilen.no/wip4/pakker-htc-desire/d.epl?id=42587 mobilen.no PAKKER UT DESIRE! quote: Desire skal være i salg i løpet av uken. Et mindre parti er allerede i landet, og mot helgen skal et større parti komme til. Endret 13. april 2010 av Skjo Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 sataen, angrer på at jeg avbestilte telefonen... Men, kanskje lurt å ikke ha det nyeste av det nyeste i hæren, så min Htc hero får leve ett år til tror jeg Lenke til kommentar
jeez3000 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 uten jeg har fulgt med alle steder så kan det ikke ha vært mange lengre tråder her inne før en tlf har kommet ut Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 FFFFFUUUUUUU, begynnar nesten å grine snart, sitt bare å smeller hode i pulten.. VIL HA DEN NÅ!!!!!!!! :cry: Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Som mange andre her så er også min tlf pakket og sendt i dag. Kjøpte hos chess til 3787,- inkludert frakt. Lurer litt på hva som gjør at så mange bestiller hos elprice. Ikke er de billigst, og i tillegg ser det ikke ut til at en får tlf før helgen ved bestilling hos dem. Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 uten jeg har fulgt med alle steder så kan det ikke ha vært mange lengre tråder her inne før en tlf har kommet ut Det var vel enda mer halloi da vi ventet på iPhone 3GS i fjor :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå