Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Fikk bekreftet av forhandleren min (Officer Økern, Network Norway forhandler) at leverandøren deres (som ligger i oslo) har fått dem inn rundt kl 15:00 i dag.

Han lovet på tro og ære (og alt det der) at han skulle stoppe innom leverandøren og hente telefoner på vei til jobb i morgen.

Så da vet dere hvor dere finner meg i morgen tidlig ;)

(aner ikke om de har flere i butikken enn de som er bestilt....)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen

Ang butikkene våre, så bestiller de selv, de tar ikke fra vårt hovedlager. Så her har nok selgeren misforstått.

Og Deal.no får samtidig som oss, da vi har samme lager

Mvh

Elprice.no

Så fantastisk, fordi det betyr at dere får inn mobilen i morgo, og då ser det kanskje ut til at eg kan få den før helga!!!!! :D

Deal.no: Lagerstatus: Bekreftet til lager 14.04.2010

Altså BEKREFTA ikkje UBEKREFTA :)

Endret av Ondskap
Lenke til kommentar

Nå går det rette veien her! Fra Postens sporingstjeneste:

-------

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

13.04.2010 17:21, 0024 OSLO

Detaljer

* Kollinummer: 3707xxxxxxxxxxx

* Sendingsnummer: 7071xxxxxxxxxxx

* Antall kolli: 1

* Avsenders referanse: 80xxxxxxx

* Produktnavn: BEDRIFTSPAKKE DØR - DØR INNLAND

* Vekt: 0,6 kg

* Mål: 20x19x10 cm (LxBxH)

* Prisgrunnlag: 1 kg

--------

Om jeg ikke skulle på forretningslunsj i morra hadde jeg ikke forlatt leiligheten :D

Lenke til kommentar

Fordi det er vell mykje bedre enn den skjermbeskyttarenen som elprice og andre tilbyr? har i allefall høyrd om Invisible shield, og veit at det er bra :)

Jeg har ingen formening om andre merker, men IS fungerte knallbra på 3GSen i 8 måneder. For å sitere fyren som kjøpte den av meg: "Den ser jo ny ut!" :thumbup:

Lenke til kommentar

Elprice: Kvifor har ikkje dere på lik linje med Deal bekreafta 14.?

Du kommer vell til å oppdatere her så fort du får tid i morgo om den er annkommet? og når tid på dagen plagar bestillingane å komme?

Skal få endret datoen til Deal så snart jeg finner brukernavnet mitt der, skal sette den til den 15, samme som Elprice

Posten pleier å komme på formiddagen

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Da har jeg fått igjen 5000 kroner fra Nokia grunnet en relativt dårlig N97, så nå blir det en Desire når jeg kommer hjem igjen til fedrelandet.

Men si meg Elprice, hvis jeg bestiller i begynnelsen av mai, blir jeg plassert i en veldig lang kø eller er det en mulighet for at en får mobilen relativt raskt?

Lenke til kommentar

Zagg har InvisibleShield til Desire i nettbutikken nå.

En kode som gir 20% avslag er PROTECT20. Den fungerte i alle fall nå for 5 minutter siden.

Takk for tipset, men har allerede bestilt :) Dessuten så gjer det meg ingenting å betale 20kr meir, hehe. Bestilte den "nest beste" leverings metoden som tok 2-6 dager, så håpar eg har den ca samtidig med mobilen, får den sikkert ikkje før helga heller....

blir ei treig helg...

Lenke til kommentar

Hei alle sammen!

Jeg lurer på hvilken skjermbeskytter jeg skal gå for til min Desire. Har googlet litt og skjønt at InvisibleShield skal være bra, men ødelegger den ikke for den den fantastiske skjermen da?

PS. Med "ødelegger" så mente jeg det relativt sett, med tanke på andre beskyttere ;)

Noen som har litt peil på det?

Lenke til kommentar

AJABAJAAAA!!

Ting skjer!

Har fått sendingsnummer fra Ventelo/Moobi på SMS og mail, men posten.no melder:

* Beklager, Ingen treff ble funnet for: 3707-------- *

Da er det å håpe at det blir noen registreringer på den utover ettermiddagen og at Servicepakke denne gangen går lyyyynkjapt!

Worst case har de laget sendingen idag og hiver den ut av døra imorgen. Taim vill shåvv.

Servern til posten skal få kjørt seg framover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...