tn90 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som har bestilt fra elkjop som har fått melding om at den er sendt? Ingen har fått sporingsnr eller bekreftelse på at den er sendt. Jeg lover deg at du vil se det Ah, tenkte noen hadde fått melding om at den nå var sendt fra hovedlageret:P men tydligvis ikke:) Takk for svar! Lenke til kommentar
havarha Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Tror nok flere av oss skriker ut så fort vi hører noe ja Lenke til kommentar
polsen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som har bestilt fra elkjop som har fått melding om at den er sendt? Ingen har fått sporingsnr eller bekreftelse på at den er sendt. Jeg lover deg at du vil se det Mnja... det er ikke så sikkert. Før du vet ordet av det har meldinga om at noen har fått sporingsnr. scrollet av gårde og ut av syne. Det lønner seg derfor å trykke reload omtrent hvert 3. sekund. Altså: Trykk reload med en gang siden har loadet ferdig. Dette er nok tryggest. Petter PS. For sikkerhets skyld: Spør på tråden omtrent en gang hvert kvarter om noen har fått sporingsnummer. De som får det vil jo trolig glemme å følge med her, de skal tross alt trykke reload på sporingssiden hvert 3. sekund også! Lenke til kommentar
geir_a Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ifølge moobi ble min sendt i går. Woohoo! Den ble bestilt fra Ventelo 2. mars. Nå håper jeg bare den svarer til forventningene. Lenke til kommentar
power Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Hei alle sammen! Jeg har fulgt med på tråden en stund, så det er vel på tide at jeg poster noe, hehe. Er det noen som har erfaring med å bestille mobil med ChessXtra? Det står at månedsprisen er på 0kr. Så da kan man få telefonen for 3749 (inkl frakt) noe som er et par hundrelapper under hva man får den for hos elprice. Det er jeg litt redd for her er at det ligger noen skjulte kostnader bak dette? Noen som har noen erfaring med det? Endret 13. april 2010 av power Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 stemmer det power, så lenge du ikke bruker sim kortet blir det summen rekninger pr måned får du på epost Lenke til kommentar
havarha Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei alle sammen! Jeg har fulgt med på tråden en stund, så det er vel på tide at jeg poster noe, hehe. Er det noen som har erfaring med å bestille mobil med ChessXtra? Det står at månedsprisen er på 0kr. Så da kan man få telefonen for 3749 (inkl frakt) noe som er et par hundrelapper under hva man får den for hos elprice. Det er jeg litt redd for her er at det ligger noen skjulte kostnader bak dette? Noen som har noen erfaring med det? ChessXtra har et minimum på fakturering pr måned på 69,-. Dvs at du må betale minimum 69,- pr måned likevel om du har et fobruk på under det. Lenke til kommentar
power Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei alle sammen! Jeg har fulgt med på tråden en stund, så det er vel på tide at jeg poster noe, hehe. Er det noen som har erfaring med å bestille mobil med ChessXtra? Det står at månedsprisen er på 0kr. Så da kan man få telefonen for 3749 (inkl frakt) noe som er et par hundrelapper under hva man får den for hos elprice. Det er jeg litt redd for her er at det ligger noen skjulte kostnader bak dette? Noen som har noen erfaring med det? ChessXtra har et minimum på fakturering pr måned på 69,-. Dvs at du må betale minimum 69,- pr måned likevel om du har et fobruk på under det. Det var det jeg var "redd" for. Da lar jeg ordren hos elprice ligge Lenke til kommentar
havarha Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei alle sammen! Jeg har fulgt med på tråden en stund, så det er vel på tide at jeg poster noe, hehe. Er det noen som har erfaring med å bestille mobil med ChessXtra? Det står at månedsprisen er på 0kr. Så da kan man få telefonen for 3749 (inkl frakt) noe som er et par hundrelapper under hva man får den for hos elprice. Det er jeg litt redd for her er at det ligger noen skjulte kostnader bak dette? Noen som har noen erfaring med det? ChessXtra har et minimum på fakturering pr måned på 69,-. Dvs at du må betale minimum 69,- pr måned likevel om du har et fobruk på under det. Det var det jeg var "redd" for. Da lar jeg ordren hos elprice ligge Du bruker mobilen for mindre enn 69,- pr måned altså? Hvis du ringer og sender meldinger for 69,- må du fortsatt bare betale 69,-, men du kan ikke få noe lavere enn det. Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei alle sammen! Jeg har fulgt med på tråden en stund, så det er vel på tide at jeg poster noe, hehe. Er det noen som har erfaring med å bestille mobil med ChessXtra? Det står at månedsprisen er på 0kr. Så da kan man få telefonen for 3749 (inkl frakt) noe som er et par hundrelapper under hva man får den for hos elprice. Det er jeg litt redd for her er at det ligger noen skjulte kostnader bak dette? Noen som har noen erfaring med det? ChessXtra har et minimum på fakturering pr måned på 69,-. Dvs at du må betale minimum 69,- pr måned likevel om du har et fobruk på under det. Det står (under bestillingen): "Minste totalpris for telefon inkludert faste avgifter første 12 mnd. NB: Det er ingen krav til minimum forbruk i nedbetalingsperioden" Skal vi betale "minimum på fakturering" etter første 12 mnd tror du? "Bindind: nei" står det under "ChessXtra"! Lenke til kommentar
havarha Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei alle sammen! Jeg har fulgt med på tråden en stund, så det er vel på tide at jeg poster noe, hehe. Er det noen som har erfaring med å bestille mobil med ChessXtra? Det står at månedsprisen er på 0kr. Så da kan man få telefonen for 3749 (inkl frakt) noe som er et par hundrelapper under hva man får den for hos elprice. Det er jeg litt redd for her er at det ligger noen skjulte kostnader bak dette? Noen som har noen erfaring med det? ChessXtra har et minimum på fakturering pr måned på 69,-. Dvs at du må betale minimum 69,- pr måned likevel om du har et fobruk på under det. Det står (under bestillingen): "Minste totalpris for telefon inkludert faste avgifter første 12 mnd. NB: Det er ingen krav til minimum forbruk i nedbetalingsperioden" Skal vi betale "minimum på fakturering" etter første 12 mnd tror du? "Bindind: nei" står det under "ChessXtra"! Ah, da blir det nok først etter 12 måneder man får krav om minimum forbruk ja. Lenke til kommentar
MentalMoose Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Har selv bestilt Desire fra Chess så håper virkelig det stemmer at de sendes ca nå BTW: Minstefakturering løper ikke mens du har nedbetaling på tlf så det er først etter du har betalt ferdig på den at den kostnaden kommer. Står på nettsidene der EDIT: Her må man svare kjapt om dagen ja ... Endret 13. april 2010 av MentalMoose Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Da har jeg aktivert Netcom på twitter (@netcom_ks) og de driver å sjekker det opp med butikkansvarlig nå. Spennende å se hva mer jeg får til svar. Lenke til kommentar
power Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei alle sammen! Jeg har fulgt med på tråden en stund, så det er vel på tide at jeg poster noe, hehe. Er det noen som har erfaring med å bestille mobil med ChessXtra? Det står at månedsprisen er på 0kr. Så da kan man få telefonen for 3749 (inkl frakt) noe som er et par hundrelapper under hva man får den for hos elprice. Det er jeg litt redd for her er at det ligger noen skjulte kostnader bak dette? Noen som har noen erfaring med det? ChessXtra har et minimum på fakturering pr måned på 69,-. Dvs at du må betale minimum 69,- pr måned likevel om du har et fobruk på under det. Det står (under bestillingen): "Minste totalpris for telefon inkludert faste avgifter første 12 mnd. NB: Det er ingen krav til minimum forbruk i nedbetalingsperioden" Skal vi betale "minimum på fakturering" etter første 12 mnd tror du? "Bindind: nei" står det under "ChessXtra"! Ah, da blir det nok først etter 12 måneder man får krav om minimum forbruk ja. Er likevel litt skeptisk til dette.. *Prisinformasjon Minste totalpris er pris på telefon pluss faste avgifter og måneds-abonnement i avtaleperioden. Ringepris er ikke medregnet. Under prisinformasjonen på selve abonnementet er det beregnet inn et forbruk på 69kr i måneden, noe som i mitt hode er samtaler, data og sms. Det vil si (for meg) at dette da ekskluderes fra den minste totalprisen siden dette defineres som forbruk og ikke en abonnementsavgift Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 power: har gjort det selv, og prisen du sier er det du får på 1 år. så lenge du ikke bruker sim kortet! Lenke til kommentar
havarha Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei alle sammen! Jeg har fulgt med på tråden en stund, så det er vel på tide at jeg poster noe, hehe. Er det noen som har erfaring med å bestille mobil med ChessXtra? Det står at månedsprisen er på 0kr. Så da kan man få telefonen for 3749 (inkl frakt) noe som er et par hundrelapper under hva man får den for hos elprice. Det er jeg litt redd for her er at det ligger noen skjulte kostnader bak dette? Noen som har noen erfaring med det? ChessXtra har et minimum på fakturering pr måned på 69,-. Dvs at du må betale minimum 69,- pr måned likevel om du har et fobruk på under det. Det står (under bestillingen): "Minste totalpris for telefon inkludert faste avgifter første 12 mnd. NB: Det er ingen krav til minimum forbruk i nedbetalingsperioden" Skal vi betale "minimum på fakturering" etter første 12 mnd tror du? "Bindind: nei" står det under "ChessXtra"! Ah, da blir det nok først etter 12 måneder man får krav om minimum forbruk ja. Er likevel litt skeptisk til dette.. *Prisinformasjon Minste totalpris er pris på telefon pluss faste avgifter og måneds-abonnement i avtaleperioden. Ringepris er ikke medregnet. Under prisinformasjonen på selve abonnementet er det beregnet inn et forbruk på 69kr i måneden, noe som i mitt hode er samtaler, data og sms. Det vil si (for meg) at dette da ekskluderes fra den minste totalprisen siden dette defineres som forbruk og ikke en abonnementsavgift Selve abonnementet koster 0,- pr måned, men egentlig må du betale minimum 69, pr måned likevel om du bruker mindre enn dette. Men hvis du ringer for akkurat 69,- pr måned betaler du ikke mer enn 69,- den måneden. Bruker du 50,- en måned betaler du 69,-, bruker du 85,- en måned betaler du 85,-. Men som det ble kommentert her, så gjelder ikke dette minimumsforbruket første året. Lenke til kommentar
geekpastor Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Ifølge moobi ble min sendt i går. Woohoo! Den ble bestilt fra Ventelo 2. mars. Nå håper jeg bare den svarer til forventningene. Det store spørsmålet er; Har du fått sporingsnummer? Høres ut som noe tull dersom den ble sendt igår og du ikke har fått sporingsnummer. Noen andre som har fysisk bevis på at en eneste mobil er sendt til kunde? Endret 13. april 2010 av geekpastor Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 nja...tenk deg moobi pakke en desire og så må bruke noen minutter å sende en sporingsmelding tenk deg hvor mye tid som forsvinner da på xxx telefoner Lenke til kommentar
geekpastor Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ingen dato på Lefdal nå. http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefoner/HTCDESIRE/htc-desire Hva skjer? Blir det varer på lager eller utsatt igjen?? Lenke til kommentar
geekpastor Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) nja...tenk deg moobi pakke en desire og så må bruke noen minutter å sende en sporingsmelding tenk deg hvor mye tid som forsvinner da på xxx telefoner Hadde jeg jobbet på Moobi hadde jeg absolutt sendt det nummeret, slik at ikke den masete HTC nerden skal ringe og plage meg fem ganger om dagen Det hadde de spart tid på. Om ett sporingsnummer hadde blitt bekreftet, hadde vi liksom ikke lurt lenger. Da hadde vi visst at telefonene var ankommet fedrelandet og at julaften er nær Endret 13. april 2010 av geekpastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå