barney Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hm, hvis dette stemmer, så driver jo Ventelo og Chess osv å lyver når de hevder at mobilene skal sendes ut til kundene i dag? Lenke til kommentar
anskart Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Tydeligvis. Og det var ikke en random person på sentralbordet jeg snakket med, det var kjeden vår sin kontakt direkte Lenke til kommentar
toffo Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Man skal høre mye... Dette er sakset fra kommentarfeltet til denne artikkelen: Hej alle HTC Desire køber! jeg har ringet til Callme igen idag og spurgt, om hvorfor min HTC DESIRE ikke er sendt endnu. ;/ Callme svarede at det var meningen, men htc har kaldt alle deres htc desire mobiler tilbage, fordi der var et (rom fejl) på mobilen og derfor har htc kaldt alle deres mobiler tilbage så de kunne opdatere og fikse problemmet, så den kommer først på deres lager 23/4-10, hvor de så sender den ud til alle som har købt mobilen. SÅÅÅÅ! dem som havde forventinger om at få den i denne og næste uge kan godt glemme det! Jeg ved at telia og telenor har solgt nogen, men de har så fejlen BAD LOCK! ;/ Inntil videre tror jeg neppe dette stemmer. Isåfall vil jeg tro det er feilen med 'hakking' som den danske testen viste. Kan jo være mulig hvis det er en egen ROM for Norden. Det kan stemme med opplysningene om at den plutselig ikke er på lager hos Moobi... Uansett er det dritkjipt hvis dette stemmer!!! Lenke til kommentar
Vu Nguyen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Ringte Chess nettopp og fikk bekreftet at mobilen min er pakket og skal sendes ut i dag (fra "sentrallager")! Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har også fått dette bekreftet fra moobi pr mail at de pakker og sender as we speak. Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Bestilt! Fra elprice, med skjermbeskyttelse utviklet av det amerikanske forsvaret Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Veldig rart at Moobi skulle si at dem pakket telefonen hvis dem ikke har dem på lager. Jeg ser for meg tre alternativer: 1. Feilkommunikasjon, Moobis kundesenter har ikke god nok kontakt med lageret dems og kan derfor ha fått feil informasjon. 2. HTC har fått vite at Moobi planla å sende ut i går å valgte å påpeke ovenfor Moobi at de ikke kan starte salg før lanseringsdato. (i så fall er sikkert en dust på dette forum som har tipset:/) 3. Telefonene ligger klar for utsending og vil bli sendt innen et par timer. Vi vet at HTC tidligere har sendt først til operatører før vanlige nettbutikker. Moobi kan også ha andre leverandørkanaler(gjennom Sverige f.eks.) enn de andre butikkene i Norge. Lenke til kommentar
anskart Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Fikk ny mail nå, gode nyheter Hei igjen! Varene har ankommet og sendes fra oss i dag faktisk:) Så da har jeg min i morgen Endret 13. april 2010 av anskart Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Fikk ny mail nå, gode nyheter Hei igjen! Varene har ankommet og sendes fra oss i dag faktisk:) Så da har jeg min i morgen Fra hvem? Lenke til kommentar
anskart Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Fra leverandøren til min butikk, og ifølge hun kommer alt av htc som kommer til norge tildem, så blir det sendt videre. Så da blir de sikkert sendt til moobi og andre ila dagen Lenke til kommentar
Angell Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Har bestillt på Telehuset i Harstad. De har bekreftet dato 14., men bare fra sentrallager. Så jeg har den nok ikke i hånden før mandag/tirsdag her oppe i nord Lenke til kommentar
JiiiN Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Hei! Ringte NetComs nettbutikk, de har pakket dem og er klare til sending, venter på at posten skal plukke dem opp, så får den imorgen eller torsdag:-) Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er det noen som har kjøpt hos Netcom/Moobi som har fått tilsendt sporenummer? Blir det sendt etter pakken er på vei? Lenke til kommentar
JiiiN Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er det noen som har kjøpt hos Netcom/Moobi som har fått tilsendt sporenummer? Blir det sendt etter pakken er på vei? Har ikke fått det enda, fordi posten skulle plukke opp telefonene fra NetCom, dee er ferdig med å pakke dem, og sporingsnr får vi iløpet av dagen regner jeg med. Jeg tror NetCom sin nettbutikk er moobi faktisk og de sender telefonene direkte ut til kundene. Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Er det noen som har kjøpt hos Netcom/Moobi som har fått tilsendt sporenummer? Blir det sendt etter pakken er på vei? Snakket med Netcom/Moobi igjen på telefonen og de sa at min ble sendt ut idag og jeg spurte om jeg kunne få sporingsnummer på sms og det var greit, så jeg skulle få det iløpet av dagen Ligger vel en mobil på postkontoret på torsdag Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 du får sporingsnummer når pakken din er er ferdig pakket, da blir den scannet og du får sporingsnummer da vil det stå noe som at sending er mottatt men ikke sendt Når post terminalen i oslo mottar den avhenger når den blir hentet fra Moobi sitt lager enkelt sagt, pakken din er ikke på vei før den ligger på terminalen opplevde engang at pakken ble liggende i flere dager hos moobi før den ble plukket opp av posten Lenke til kommentar
Uluen Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Og Elprice får ikke inn til lager før den 15. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 det var samme greia med Legend, moobi fikk levert først ut til kunder....... Komplett, elprice noen dager senere sto som "på lager" Lenke til kommentar
tn90 Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som har bestilt fra elkjop som har fått melding om at den er sendt? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Noen som har bestilt fra elkjop som har fått melding om at den er sendt? Ingen har fått sporingsnr eller bekreftelse på at den er sendt. Jeg lover deg at du vil se det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå