Gå til innhold

HTC Desire Bravo (2010) - Hva mer kan vi ønske oss?

Evju

Anbefalte innlegg

Svar ifra Ventelo webshop på hvorfor Desire nå står som "ubekreftet 14.04" i bedrift webshoppen:

"Hei

HTC Desire er ikke lansert i dette landet ennå. Det er lanseringsdatoen som endres dessverre.

Har sjekket med noen av våre konkurrenter, men de har selvfølgelig ikke telefonen de heller.

De fleste jeg har sjekket har en ubekreftet dato 14.04 i skrivende stund, men et par av dem har en bekreftet dato 17.04.

Vi forholder oss til de datoene vi får oppgitt av HTC når det gjelder lansering av telefoner.

Ha en fin dag"

De kan ikke ha sjekket med Moobi hvertfall, da hun jeg snakket med på telefonen tok det hele veldig rolig og sa at joda, den har vi mange av på lager :) Veldig mange ble pakket i går og sendt i går og i dag. Litt for mange har fått høre at den er ankommet nå til at jeg tror på Ventelo der altså. Tror heller de ikke har gjort jobben sin :)

Endret av havarha
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ms. elprice: Vet du når elprice butikken i gågaten i Bergen åpner igjen? Jeg har bestilt mobilen der, kjipt å måtte vente ekstra fordi butikken er stengt :)

Hei

Den åpner på torsdag, men regner med at det blir kaos og lange køer, så hvis du kun skal bestille mobilen der ville jeg gått i butikken litt senere på torsdag

mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Elprice: leste den eine nyheiten til Adreifordrei som seier: EuroDroid.com: Vodafone: HTC Desire “unexpectedly out of stock” – orders delayed by 7-10 days

Kan du bekrefte at det ikkje rammer dere? Altså i allefall når det gjelder fyrste lasset med varer?`Og har dere høyrt noko meir om når det kjem?

Nei, det har ikke vi hørt noe om, snakket med leverandørene senest igår, og da var alt i rute

Mvh

Elprice.no

Lenke til kommentar

Morsomt hvordan noen kan påstå at telefonen er "uventet tom på lager" når telefonen allerede er utsatt ørten ganger siden februar :whistle:

Lagersjefen hadde vel regnet med at lageret plutselig var fullt i disse dager. Men så kikket noen inn der, og så var det fremdeles tomt, gitt. Surprise! :roll:

Lenke til kommentar

Kan du bekrefte at det ikkje rammer dere? Altså i allefall når det gjelder fyrste lasset med varer?`Og har dere høyrt noko meir om når det kjem?

Det gjelder nok alle som bestiller fremover tenker jeg, så greit å ha bestilt tidlig. Nå blir det fort slik at alle butikker må knive om de som HTC har inne/får produsert.

Mtp populæriteten denne tråden har er det forsåvidt ikke alt for overraskende, er jo ~konstant 50 personer som leser denne tråden.

Lenke til kommentar

Snakket akkurat med Moobi, og han fyren kunne ikke se at de hadde noen på lager. Hvor ringer dere egentlig? 815 688 60? Merkelig at det er så ulike svar ute og går... :hrm:

Merkelig. Jeg ringte det nummeret i går ja. Jeg fikk, som nevnt tidligere, litt angst når jeg ringte de og hun sa at hun ikke fant bestillingen min, og jeg lurte på om det ikke ble noen telefon på lenge pga det. Hun sa at det skulle ordne seg, da de hadde den på lager. Heldigvis fant hun bestillingen min, og sa at den lå til pakking. Kan ikke skjønne at de sier til så mange av oss at de ligger klar for sending hvis de ikke har fått inn noen.

Lenke til kommentar

Fint med Opera som har autorefresh, sitter på jobb og har en egen skjerm kun til denne tråden.

Ditto. Autorefresh ruler.

Snakket akkurat med Moobi, og han fyren kunne ikke se at de hadde noen på lager. Hvor ringer dere egentlig? 815 688 60? Merkelig at det er så ulike svar ute og går... :hrm:

Merkelig. Jeg ringte det nummeret i går ja. Jeg fikk, som nevnt tidligere, litt angst når jeg ringte de og hun sa at hun ikke fant bestillingen min, og jeg lurte på om det ikke ble noen telefon på lenge pga det. Hun sa at det skulle ordne seg, da de hadde den på lager. Heldigvis fant hun bestillingen min, og sa at den lå til pakking. Kan ikke skjønne at de sier til så mange av oss at de ligger klar for sending hvis de ikke har fått inn noen.

Tenker de har fått kjeft for å antyde utsending før offisiell release (i morgen). :roll:

Lenke til kommentar

Elprice: Så då blir det slik at dere får det inn Torsdag 15. ? Og sender ut samme dag/ Fredag?

Det er ikkje den minste sjanse at dere får den i morgo f.eks.? :dribble:

Huff, kjenner dette absolutt ikkje er bra. Sit på skulen å trykker F5 4 gonger i minuttet for å sjå om det er noko nytt på denne tråden :ph34r:

Herregud, som dere maser, da... Samme spørsmål hvert femte minutt... leser dere ikke svarene fra damen, eller?

Gå en tur ut i finværet. Evt. jobb litt med noe...

Petter

Lenke til kommentar

Tenker de har fått kjeft for å antyde utsending før offisiell release (i morgen). :roll:

Det kan jo faktisk stemme ja :) Men da kunne de jo sagt at de har fått de på lager, men ikke får lov til å selge de før i morra. Blir uansett bare synsing. Håper bare jeg får sporingsnummer i dag jeg! :D

Endret av havarha
Lenke til kommentar

Får min på fredag :) via en telekiosk i narvik. Må betale litt ekstra for å få den sendt express over natt helt opp i nord. 4900 kr.. men men... Fruen får en fra chess for 3890... men jeg må ha den før jeg skal på kurs fra søndag av.. gidder ikke sitte på hotellrom hele neste uke uten mobilen.

Lenke til kommentar

Man skal høre mye... Dette er sakset fra kommentarfeltet til denne artikkelen:

Hej alle HTC Desire køber! jeg har ringet til Callme igen idag og spurgt, om hvorfor min HTC DESIRE ikke er sendt endnu. ;/ Callme svarede at det var meningen, men htc har kaldt alle deres htc desire mobiler tilbage, fordi der var et (rom fejl) på mobilen og derfor har htc kaldt alle deres mobiler tilbage så de kunne opdatere og fikse problemmet, så den kommer først på deres lager 23/4-10, hvor de så sender den ud til alle som har købt mobilen. SÅÅÅÅ! dem som havde forventinger om at få den i denne og næste uge kan godt glemme det! Jeg ved at telia og telenor har solgt nogen, men de har så fejlen BAD LOCK! ;/

Inntil videre tror jeg neppe dette stemmer.

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere, så er jeg butikksjef i en av Norges største mobilkjeder, og jeg sendte en mail nå ang Desire. Dette er svaret jeg fikk:

Vi har ikke fått noen ny dato på disse enda, men i.o.m at de ikke har ankommet oss enda så er det dessverre liten sannsynlighet for at de er klare for levering i morgen.

Vi får nok nærmere bekreftelse i løpet av dagen.

Men det er ingen andre som får inn disse før oss da alle HTC varer i Norge går via vårt lager.

Send meg gjerne en mail i ettermiddag så skal jeg se om det har ankommet varer

Endret av anskart
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...