Zappza Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Hva mener du med "i massevis"? Vil dette si at du kjører facebook, aksjer, vær osv hele tiden men bruker Wi-fi når det er tilgjengelig? Jeg vurderer også en sånn type pakke, for det blir fort dyrt uten. Og hva skal man med en slik telefon uten å kunne bruke alle finessene som finnes der. Ja. Bruker Facebook, leser nyheter, laster ned oppdateringer til programmer i blant, men bruker Wi-Fi til dataintensive programmer. Har syncet Spotify, så det går ikke mye der heller. edit: Hvis du er redd for å gå over grensen, er det bare å laste ned 3G Watchdog, så får du beskjed når du nærmer deg grensen, og også muligheten til å deaktivere internett hvis grensen er nådd. Bruker det selv etter en smell forrige måned, da internett hjemme streiket og jeg koblet til internett gjennom PCen... Endret 12. april 2010 av Zappza Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 fra xda forum new software 1.15.110.11ok, I've installed it as I am getting a replacement handset anyway due to lots of crashes. firstly. stopped crashing... secondly. battery life is massively improved! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 det er vell positivt? betyr det at eg kan laste ned den når eg får mobilen? og evt. korleis? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 det er vell positivt? betyr det at eg kan laste ned den når eg får mobilen? og evt. korleis? Er nok en custom-rom som du må roote telefonen for å få inn. Men godt mulig den kommer ut som en over-the-air fix fra google også. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hva betyr det å roote mobilen? Samme som å "jailbreake" en iPhone? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hva mener du med "i massevis"? Vil dette si at du kjører facebook, aksjer, vær osv hele tiden men bruker Wi-fi når det er tilgjengelig? Jeg vurderer også en sånn type pakke, for det blir fort dyrt uten. Og hva skal man med en slik telefon uten å kunne bruke alle finessene som finnes der. Ja. Bruker Facebook, leser nyheter, laster ned oppdateringer til programmer i blant, men bruker Wi-Fi til dataintensive programmer. Har syncet Spotify, så det går ikke mye der heller. edit: Hvis du er redd for å gå over grensen, er det bare å laste ned 3G Watchdog, så får du beskjed når du nærmer deg grensen, og også muligheten til å deaktivere internett hvis grensen er nådd. Bruker det selv etter en smell forrige måned, da internett hjemme streiket og jeg koblet til internett gjennom PCen... For meg står det mellom Telenor FriHet + Kveld&Helg (mobilt bredbånd ab.) eller SurfPrat M.Noen synspunkter/anbefalinger? Lenke til kommentar
carwin Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 For meg står det mellom Telenor FriHet + Kveld&Helg (mobilt bredbånd ab.) eller SurfPrat M. Noen synspunkter/anbefalinger? Vil ikke FriHet + Av&Til være et billigere alternativ enn SurfPrat M? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) For meg står det mellom Telenor FriHet + Kveld&Helg (mobilt bredbånd ab.) eller SurfPrat M. Noen synspunkter/anbefalinger? Vil ikke FriHet + Av&Til være et billigere alternativ enn SurfPrat M? Jo, med 40 kroner. Men med SurfPrat M får jeg 100 sms inkl. Jeg har jo også FriFamilie, som jo er grunnen til at jeg har Telenor. Om ikke ville jeg nok valgt Chess eller OneCall. Endret 12. april 2010 av VistaX Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) det er vell positivt? betyr det at eg kan laste ned den når eg får mobilen? og evt. korleis? Er nok en custom-rom som du må roote telefonen for å få inn. Men godt mulig den kommer ut som en over-the-air fix fra google også. Nei, det er en oppdatering fra HTC. Link til tråden hos XDA. Lover jo veldig bra for batteritiden. Nå ser det ut til at Paul O'Brien hos modaco har klart å roote desire. Skrivetillatelse har han ikke fått enda.Tråden hos XDA. Artikkel hos Androidcentral. Endret 12. april 2010 av Stian216 Lenke til kommentar
carwin Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 For meg står det mellom Telenor FriHet + Kveld&Helg (mobilt bredbånd ab.) eller SurfPrat M. Noen synspunkter/anbefalinger? Vil ikke FriHet + Av&Til være et billigere alternativ enn SurfPrat M? Jo, med 40 kroner. Men med SurfPrat M får jeg 100 sms inkl. Jeg har jo også FriFamilie, som jo er grunnen til at jeg har Telenor. Om ikke ville jeg nok valgt Chess eller OneCall. FriHet 0.- + Av&Til 99.- vs SurfPrat M 189.- De hundre sms'ene utgjør 49.- Eller er det noe jeg har oversett? Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det noen som har fått sporingsnummer på e-post/sms? Lenke til kommentar
VistaX Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 For meg står det mellom Telenor FriHet + Kveld&Helg (mobilt bredbånd ab.) eller SurfPrat M. Noen synspunkter/anbefalinger? Vil ikke FriHet + Av&Til være et billigere alternativ enn SurfPrat M? Jo, med 40 kroner. Men med SurfPrat M får jeg 100 sms inkl. Jeg har jo også FriFamilie, som jo er grunnen til at jeg har Telenor. Om ikke ville jeg nok valgt Chess eller OneCall. FriHet 0.- + Av&Til 99.- vs SurfPrat M 189.- De hundre sms'ene utgjør 49.- Eller er det noe jeg har oversett? Det er riktig at Av&Til koster 99, men jeg snakker om Kveld&Helg som koster 149 og gir fri bruk mellom 17-07 og i helgene. På dagen er jeg stort sett på skolen, hjemme eller på jobb med tilgang på Wifi. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 det er vell positivt? betyr det at eg kan laste ned den når eg får mobilen? og evt. korleis? Er nok en custom-rom som du må roote telefonen for å få inn. Men godt mulig den kommer ut som en over-the-air fix fra google også. Nei, det er en oppdatering fra HTC. Link til tråden hos XDA. Lover jo veldig bra for batteritiden. Nå ser det ut til at Paul O'Brien hos modaco har klart å roote desire. Skrivetillatelse har han ikke fått enda.Tråden hos XDA. Artikkel hos Androidcentral. Så bra! Kvar kan eg laste det ned og korleis innstalerar eg det? Eg beheld alt av garantiar etc ikkje sant? så lenge det er ein oppdatering frå HTC? Lenke til kommentar
smagn4 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 hva tror dere om å bestille fra cdon? andre som har gjort d? Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Eg bestilte fra CDon.com, men trakk den igjen. Men litt off topic, kan jeg bestille forsikring fra feks elprice uten å kjøpe mobilen derfra? Lenke til kommentar
osmano Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) hva tror dere om å bestille fra cdon? andre som har gjort d? Jeg har gjort det. Venter....Sto 12/4 så kommende så 14/4 Endret 12. april 2010 av osmano Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det noen som har fått sporingsnummer enda? ~ Mortis Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det noen som har fått sporingsnummer enda? ~ Mortis Har gitt opp håpet for idag, tipper det kommer imorgen tidlig Lenke til kommentar
carwin Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er det noen som har fått sporingsnummer enda? ~ Mortis Da ville vi nok fått visst det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå